Stage en reiskosten

Stage en reiskosten 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Jacqueline



    Het is "maar" 15 minuten fietsen, he Smile




    Je hebt gelijk, hoor Smile

    Ben echt een watje....
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef kaatje


    Je hebt gelijk, hoor Smile

    Ben echt een watje....


    En het is wel een heel donker stuk waar hij fietsen moet. Hoop trouwens dat zijn fiets daar niet gejat is (begonnen mijn ouders net over Smile)
  3. quote:
    Dit schreef kaatje


    En het is wel een heel donker stuk waar hij fietsen moet. Hoop trouwens dat zijn fiets daar niet gejat is (begonnen mijn ouders net over Smile)

    Hij zal toch wel verlichting op zijn fiets hebben?
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Hij zal toch wel verlichting op zijn fiets hebben?


    Gelukkig had hij zondag een achterlichtje van mijn fiets gehaald.

    Hij is sinds halfuurtje thuis. 12 uur gewerkt zonder pauze. Overdag, behalve snel 1 boterham, niks kunnen eten. En het is al zo'n spijker....
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Gelukkig had hij zondag een achterlichtje van mijn fiets gehaald.

    Hij is sinds halfuurtje thuis. 12 uur gewerkt zonder pauze. Overdag, behalve snel 1 boterham, niks kunnen eten. En het is al zo'n spijker....


    Nah, dan leert hij in ieder geval hoe het niet moet in je werkSmile
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje


    I know....Dat moederhart, he?

    Er spelen wel meer dingen mee waardoor ik me iets standvastiger kan opstellen naar hem nu. Hij maakt het me beslist niet makkelijk de laatste tijd. Ben vanmorgen zelfs gaan speuren naar een kamer voor hem. Maar goed, dat is weer een ander verhaal...


    Ik heb dat traject ook doorgemaakt dus herken het wel. Je mag me er altijd over appen hè...
    Speelt bij jou ook een stukje schuldgevoel mee? Dat je meer had willen doen een andere moeder had willen zijn oid?
  7. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef kaatje


    En het is wel een heel donker stuk waar hij fietsen moet. Hoop trouwens dat zijn fiets daar niet gejat is (begonnen mijn ouders net over Smile)


    Kaatje, stop it!Smile

    Hij is geen 5 jaar meer
    Dat je uberhaupt accepteert dat hij t licht van jouw fiets haalt. Smile

    Echt je mag zoveel losser, niet omdat hij t je lastig maakt maar omdat je uit de symbiose mag. Gun ik je echt!
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Anke


    Dat je uberhaupt accepteert dat hij t licht van jouw fiets haalt. Smile



    Inderdaad, dus morgen lichtje terug op de fiets laten doen en nieuwe laten kopen.Smile
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Ik heb dat traject ook doorgemaakt dus herken het wel. Je mag me er altijd over appen hè...
    Speelt bij jou ook een stukje schuldgevoel mee? Dat je meer had willen doen een andere moeder had willen zijn oid?


    Ik app je van de week even
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Anke


    Kaatje, stop it!Smile

    Hij is geen 5 jaar meer
    Dat je uberhaupt accepteert dat hij t licht van jouw fiets haalt. Smile

    Echt je mag zoveel losser, niet omdat hij t je lastig maakt maar omdat je uit de symbiose mag. Gun ik je echt!


    Lampje van mijn fiets was met toestemming. Ik gebruik 'm zo weinig. Liever mijn verlichting dan aangereden...

    Uit die symbiose raken we langzamerhand steeds meer. Nu komen echter zijn 'eigenaardigheden' meer de boventoon voeren. Waarvan hij vindt dat anderen die maar moeten accepteren (lees: last van moeten hebben) Probleem van de ander als die last heeft van zoon. Hij is in staat om te zeggen: jammer dan....
  11. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik wil even laten weten wat de psycholoog van mijn dochter tegen mij zei...
    'stel je niet (altijd) op als moeder, maar als huisgenoot.'

    Dochter is volwassen, heeft op zichzelf gewoond, heeft problemen en woont nu alweer een jaar bij mij.

    Dat lijkt makkelijk gezegd, maar het geeft wel lucht en voorkomt ergernis.
    Haar/zijn verantwoordelijkheid bij haar/hem laten, zelf oplossingen bedenken. enzovoort...
  12. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Lampje van mijn fiets was met toestemming. Ik gebruik 'm zo weinig. Liever mijn verlichting dan aangereden...

    Uit die symbiose raken we langzamerhand steeds meer. Nu komen echter zijn 'eigenaardigheden' meer de boventoon voeren. Waarvan hij vindt dat anderen die maar moeten accepteren (lees: last van moeten hebben) Probleem van de ander als die last heeft van zoon. Hij is in staat om te zeggen: jammer dan....


    De optie ‘koop en lampje’ komt niet in je op?

    Zijn eigenaardigheden botsen met jouw zorg om hem.
    Hij heeft er geen last van, jij wel. En dus blijf je ‘redderen’

    En ik begrijp t, als moeder van 1 kind.
Terug naar de lijst