Ervaring Flixbus naar Parijs?

Ervaring Flixbus naar Parijs? 

Onderwerp van Mariek-e

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e
    Heeft iemand hier ervaring met het reizen naar Parijs met een Flixbus?
    En op de hoogte van de diverse uitstapplaatsen? Tips?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn dochter is met flix naar Parijs geweest. Ik wil haar wel vragen? Kun je een paar vragen concreet stellen, dan kan ik deze doorsturen.
  3. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    Hoi thanks voor reageren.
    Dochter (17) wil met vriend naar Parijs. Wat is een goede opstap/ uitstapplaats qua ligging. De genoemde metrostations zeggen me weinig en lastig te zien op kaart vandaar mijn vraag ( makkelijkste weg).
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb het gevraagd, maar ze is nu bij de soos.

    Mijn dochter stapte uit/in bij Bercy Seine.
  5. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    Dankje we puzzelen verder, meerdere ideetjes hier.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Pas goed op, mijn dochter heeft dit in Berlijn gezien, onderstaand filmpje is in Frankrijk


    >>LINK<<
  7. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Heftig!
  8. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    Zie nu pas.. bizar
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  10. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea
    Ik heb als klant / passagier geen ervaring met Flixbus. Als automobilist echter kom ik haast dagelijks één of meerdere voertuigen van deze onderneming op de snelweg tegen (Flixbus heeft een standplaats op ASD Sloterdijk) tussen Amsterdam en Utrecht v.v. In het algemeen vind ik de rijstijl van de Flixbuschauffeurs niet om over naar huis te schrijven. "Standaard" te hard, gevaarlijk rijgedrag (inhalen of wisselen van rijstrook wanneer dat niet kan), kleven en automobilisten naar andere rijstroken dwingen is eerder een norm dan uitzondering. Die gasten worden wellicht afgerekend op rijtijden die volgens Google Maps moeten kunnen, maar in de praktijk niet te doen zijn. Eurolines e.d. kunnen er ook wat van, maakt allemaal niet zoveel uit.
  11. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba
    Geen ervaring, kwam dit tegen weet niet of dit een goede bus maatschappij is?
    www.omio.nl

    >>LINK<<
  12. ronald3645
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ronald3645
    Waarom niet met de trein?
    Goede ervaring gehad in april. ideaal. Rijden op tijd en is snel. opstapplaats Schiphol of Rotterdam. En als je op tijd boekt heb je voor €70,- een retour.
    Van een vriendin slechte verhalen gehoord over Flexibus. Niet op tijd duurde veel langer dan gepland.
Terug naar de lijst