Oa Kerstpakkettenactie

Oa Kerstpakkettenactie  

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Zojuist een heel aardige en gezellige kerstman op visite gehad (dank je wel!) en een ontroerend mooi kerstpakket gekregen (dank je wel!)! Hoe weten jullie toch telkens weer precies dát te vinden wat ik echt mooi, leuk of lekker vind? De chocolade is inmiddels al aangebroken en wat is die ongelooflijk lekker!

    Echt, ik ben onder de indruk, ontroerd, blij, voel me gezegend en kom eigenlijk gewoon woorden tekort om jullie allemaal te bedanken!Smile

    ?_nc_cat=108&_nc_ohc=3hjYrlSwvDAAQmcyNAtBFD4zFClPqQFAxEoiocq9-LW0eRqvS0FqByaLg&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=fd2a633d40eea74ebbb338f8397178ea&oe=5E796FBD[/IMG]
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef fleurie
    Zojuist een heel aardige en gezellige kerstman op visite gehad (dank je wel!) en een ontroerend mooi kerstpakket gekregen (dank je wel!)! Hoe weten jullie toch telkens weer precies dát te vinden wat ik echt mooi, leuk of lekker vind? De chocolade is inmiddels al aangebroken en wat is die ongelooflijk lekker!

    Echt, ik ben onder de indruk, ontroerd, blij, voel me gezegend en kom eigenlijk gewoon woorden tekort om jullie allemaal te bedanken!Smile

    ?_nc_cat=108&_nc_ohc=3hjYrlSwvDAAQmcyNAtBFD4zFClPqQFAxEoiocq9-LW0eRqvS0FqByaLg&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=fd2a633d40eea74ebbb338f8397178ea&oe=5E796FBD[/IMG]



    Wat een prachtig pakker Fleurie, vol verwachting klopt mijn hart nog steeds :)
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ow men, wat is OA toch een warm bad. Mijn innige dank naar de maker van dit pakket, en volgens mij heeft zij of hij het ook verstuurd, want ik kreeg het via de post, en uiteraard naar diegene die mij genomineerd heeft. Het is echt met zorg klaargemaakt met leuke bourgondische spulletjes....Smile
    Plaatje
  4. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef fleurie
    Zojuist een heel aardige en gezellige kerstman op visite gehad (dank je wel!) en een ontroerend mooi kerstpakket gekregen (dank je wel!)! Hoe weten jullie toch telkens weer precies dát te vinden wat ik echt mooi, leuk of lekker vind? De chocolade is inmiddels al aangebroken en wat is die ongelooflijk lekker!

    Echt, ik ben onder de indruk, ontroerd, blij, voel me gezegend en kom eigenlijk gewoon woorden tekort om jullie allemaal te bedanken!Smile

    ?_nc_cat=108&_nc_ohc=3hjYrlSwvDAAQmcyNAtBFD4zFClPqQFAxEoiocq9-LW0eRqvS0FqByaLg&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=fd2a633d40eea74ebbb338f8397178ea&oe=5E796FBD[/IMG]

    Smile
  5. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Mooie actie! Smile
  6. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Ook hier kwam de kerstman langs.

    De kerstman of vrouw die mijn pakket heeft gemaakt wist vast wat een ontzettende snoepert ik ben.
    Het zit vol met allerlei heerlijkheden. SmileSmile

    Voorlopig maar niet op de weegschaal. Smile

    Dank jullie wel allemaal.Smile
  7. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Wat heerlijk al die blijde berichten! SmileSmile
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Hier kwam ook de kerstman langs met een prachtig pakket,,

    Dank je wel voor het nomineren...het maken en bezorgen...Smile
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Hier kwam kerstman Zweef, had er de nodige km opzitten. En wat een mooi rijk pakket, toen ik het uitpakte was ik helemaal beduisd. Toen ik het aan dochter liet zien drong het pas tot me door en kwamen er een paar tranen.
    Dank je wel voor het nomineren en maken van het kerstpakket, ben er erg blij mee.


    Ps dochter heeft de fleece deken geclaimd en dat is helemaal goed.
    Plaatje
    Plaatje
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ook hier werd vanmiddag een kerstpakket bezorgd Smile

    Bedankt voor het nomineren, voor het maken, Petra voor het bezorgen (was gezellig!) en natuurlijk de kerstvrouwen voor de hele organisatie! Smile
  11. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Foto’s? Smile
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Foto’s? Smile


    Heb ik toch geplaatst Smile

    Ik wil ook graag foto's zien.
Terug naar de lijst