Ereader pocketbook ervaring  

Onderwerp van Rose_s

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. isis-je
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van isis-je
    Dit is ook niet wat je vraagt maar er is weer een Varagids actie. Je krijgt dan de KOBO Clara erbij en 50% korting bij de leesclub oid.
    Lees over de Clara wel veel klachten dat ze niet meer uit de slaapstand komen.

    Ik ben ook op zoek naar een ereader maar vind het lastig om keuze te maken. Heb ook bij de pocketbook gekeken en lees er ook wel enthousiaste verhalen over (maar nog niet aangeschaft).
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef isis-je
    Dit is ook niet wat je vraagt maar er is weer een Varagids actie. Je krijgt dan de KOBO Clara erbij en 50% korting bij de leesclub oid.
    Lees over de Clara wel veel klachten dat ze niet meer uit de slaapstand komen.

    Ik ben ook op zoek naar een ereader maar vind het lastig om keuze te maken. Heb ook bij de pocketbook gekeken en lees er ook wel enthousiaste verhalen over (maar nog niet aangeschaft).



    Ik wil hem voor mij verjaardag aan mijn familie vragen,ik heb nog even tijd om mij te oriënteren.
    Ik wil eerdaags ook eens bij de mediamarkt oid gaan kijken wat ze hebben liggen, hoe voelt de ereader in de hand bedieningsgemak etc etc
    Welk pocketbook heb jij je oog op laten vallen?
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    En die wil ik die niet, dat schreef ik al. . Dan wordt het de Kindle, daar ben ik ook erg tevreden over. Of dus de pocketbook.

    Oh je schreef dat het vanwege de prijs was. Neem me niet kwalijk. Ik heb mijn andere bericht verwijderd.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef scar

    Oh je schreef dat het vanwege de prijs was. Neem me niet kwalijk. Ik heb mijn andere bericht verwijderd.


    In mijn eerste bericht is de prijs idd nog niet genoemd, maar ik kijk idd voor het pocketbook met in mijn achterhoofd dat een Kindle evt ook nog kan.

    Ik probeerde met mijn bericht te voorkomen dat er een wel of niet kobo discussie zou komen.
  5. SunnySideUp
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van SunnySideUp
    Ik heb afgelopen voorjaar n Tolino 4 gekocht. Waterdicht. Als cadeautje voor mijzelf mede omdat ik een zware operatie voor de boeg had, en wist dat ik op dat moment boeken moeilijk kkn vasthouden.

    Ik moet eerlijk zeggen... ik heb standaard 4 dingen in mn tas:
    Sleutel
    Portemonnee
    Medicatie
    Ereader.

    Elke avond mee naar bed.. heerlijk!!!!!! Geen seconde spijt van!
    Ik heb er een leren hoes omheen, waarmee ik m in staande positie kan zetten, om te lezen zonder mn handen te belasten.

    Ik leen vd bieb én koop van bol.com.

    Ik raad deze zéér aan Smile
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    Ik neem hem mee, iets boven budget maar wel waterdicht. Ga eens Googlen op ervaringen
  7. SunnySideUp
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van SunnySideUp
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik neem hem mee, iets boven budget maar wel waterdicht. Ga eens Googlen op ervaringen



    👍
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Had je dit filmpje gezien Rose?



    Door dit draadje ging ik even zoeken en nu wil ik de Kobo Forma. Smile

  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef scar
    Had je dit filmpje gezien Rose?



    Door dit draadje ging ik even zoeken en nu wil ik de Kobo Forma. Smile




    Ohhh dank je, ik wil nu de Kindle paperwhite, dat is mijn prijs en mijn merk. Ik heb bij de mediamarkt er een paar in handen gehad en ik vind de kleur van het "papier" te wit, dat is bij mijn Kindle mooier, iets donkerder.
    Wanneer je een digibeet bent kun je beter geen Kindle nemen ivm het omzetten van de boeken. Anders is Calibre een appeltje eitje, Calibre is ook ideaal om je boekenbestand bij je houden etc etc. Je hoeft alleen maar aan te geven welke boeken je op je Kindle wilt zetten en ze worden automatisch omgezet.

    Waar ga jij je Kobo aanschaffen?


    Edit, kan de paperwhite nog niet voor €100 vinden, wel een gewone Kindle, ook goed
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Waar ga jij je Kobo aanschaffen?


    Coolblue. Hij wordt morgen bezorgd.

    Een grotere pagina en makkelijker vast te houden. Dat zijn wel tweet grote pre 's vind ik. En waterdicht, maar dat is de kindle ook zag ik.
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef scar

    Coolblue. Hij wordt morgen bezorgd.

    Een grotere pagina en makkelijker vast te houden. Dat zijn wel tweet grote pre 's vind ik. En waterdicht, maar dat is de kindle ook zag ik.


    Van degene uit het filmpje is alleen de pocketbook waterdicht. Heb je dan een duurdere gekozen?
    de paperwhite is ook waterdicht, dus die gaat het waarschijnlijk wel worden.
    Ik wacht even tot mijn verjaardag in mei.... Denk ik :)
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ja, ik heb eentje gekocht die helemaal aan het einde heel kort besproken werd. De Kobo Forma. Heb hem bij de mediamarkt in mijn handen gehad, ook zijn kleinere zusje, maar de grote voelde net iets prettiger. Ze hadden hem daar niet op voorraad. Ik had wat gespaard dus het kon.
Terug naar de lijst