Betaalbaar overnachten in Haarlem

Betaalbaar overnachten in Haarlem 

Onderwerp van DianaB

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    Heeft iemand toevallig nog een tip omtrent een betaalbare (max 50 euro voor 1 persoon) overnachting 5 op 6 maart?
    Heb de Fletcher (Velsen Zuid) en Zoete Inval (waar de te volgen cursus is) sowieso al bekeken. Reisafstand max 15 minuten (zonder files). Ik onderzoek deze optie last minute ivm sowieso in de file te belanden als ik naar huis ga (omgeving Zoetermeer) en dat dan toch liever vermijd. Vrijdag is de 2e cursusdag. Dan maakt het mij niet zoveel uit om daarna later thuis te zijn.
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Heb je op Booking.com gekeken?
    Hotel Zwanenburg Amsterdam Airport heeft bijv. voor 46 euro een kamer voor 1 persoon voor 1 nacht
  3. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB

    Bedankt voor het meekijken Carla. Dat betreft een slaapzaal voor max 14 personen zag ik eerder vanavond.
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    In Haarlem zit ook een Stayokay, maar ook daar zul je geen 1-persoonskamer vinden denk ik.
  5. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Woont er geen OA-er in de buurt waar je kunt overnachten?
  6. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28
    B&B Hofambacht is dichtbij maar boven je budget ... anders een 4-persoonskamer in het hostel Haarlem ....
    25 feb '20 - 22:27:55 / 25 feb '20 - 22:40:19
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Goedkoopste wat ik kan vinden is 55 euro
    Plaatje
  8. tasco
    volg je gevoel

    Toon alleen de berichten van tasco
    hotel velsen 48 euro via booking.com
    hotel de weyman 43 euro
  9. Cruella
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cruella
    Ik heb wel een logeerkamer, je kunt hier (gratisSmile) overnachten hoor.
    Het is in Heemskerk, kan ook file gevoelig zijn, maar je zult er echt niet lang in staan.
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Kijk ook naar Badhoevedorp. File vrij die kant op rijden doordat je volledig binnendoor kunt.
    Hotel Herbergh Amsterdam Airport is een leuk hotelletje die al heel lang daar staat. Of Ibis hotel die daar ook al staat zolang ik mij kan herinneren.
    Hier kun je een paar hotels zien: >>LINK<<

  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Nivonhuis De Banjaert in Wijk aan Zee. 17 km vanaf Haarlem.

    Ben je misschien lid van van Vrienden op de Fiets? Veel adressen hebben er op zich geen problemen mee als je een keer niet lopend of op de fiets komt. Zeker niet in deze winterperiode.
  12. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB

    Bedankt voor het meedenken allemaal. Ik ga de tips even bekijken.

    Een andere optie die ik net bedenk is om in Haarlem te gaan eten (en ondertussen mijn huiswerkopdracht maak) en daarna de auto in stap.

Terug naar de lijst