Apk

Apk  

Onderwerp van Singa

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    iets over de auto maar hier?
    Voor wie er iets aan heeft. Afspraak voor APK keuring is afgelopen weken misgelopen/corona-perikelen. Ik heb RDW gemaild, maar kennelijk gaat/moet I&M nog iets beslissen.
    Per vandaag is m'n auto niet meer gekeurd. Ik weet dat ik er nog mee naar keuringsstation mee mag rijden, maar hoe en wat (afspraak bij een aantal geselecteerde keuringstations, best ver weg) blijft onduidelijk.

    Hier de info en faq: >>LINK<<

    Ik plak ter info het antwoord op mijn mail.

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    De huidige omstandigheden als gevolg van corona brengen vervelende gevolgen met zich mee. U geeft aan dat u uw voertuig niet op tijd APK kunt laten keuren.

    Wij begrijpen uw probleem en willen graag helpen. Helaas heeft de RDW zelf niet de bevoegdheid om de regelgeving over de geldigheid van een (APK)keuring. Het aanpassen van regelgeving is aan het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Op dit moment overlegt de RDW met het ministerie over een passende oplossing voor deze en andere kwesties.

    De RDW doet er alles aan om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van eventuele ontwikkelingen. Houd daarvoor onze website in de gaten. Wij vragen uw begrip voor deze situatie.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
  2. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    Ik heb geen antwoord. Maar mijn garage is gewoon open en heeft mijn auto gekeurd vorige week. En laat via mail ook weten nog steeds open te zijn voor noodzakelijkheden.
  3. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Hier werkt de garage gewoon door.
  4. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Mijn vriend is apk-keurmeester en keurt nog dagelijks auto's
  5. Bindi
    Padam Padam

    Toon alleen de berichten van Bindi

    Auto van zoon is gisteren gekeurd en haalt m vanavond op.
  6. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef George
    Hier werkt de garage gewoon door.

    De mijne heb ik eerst zelf verplaatst en daarna hebben zij afgezegd. Ik ga ‘helemaal’ in de hoekse waard sinds kort en zoek voor nu maar effe Breda.

    Ik ga nog een rondje bellen. @bindi, jij woont in plaats in de buurt. Is je zoon daar ergens geweest?
  7. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Mijn zoon zn autobedrijven zijn gewoon open De garage heeft 't zelfs druk omdat mensen nu hun auto kunnen missen Zou je niet 'n ander garagebedrijf zoeken danwel 'n apkkeuringsstation?
  8. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Die zoek ik inderdaad en zo te lezen moet dat dan toch eenvoudig zijn. Mooi.
  9. Bindi
    Padam Padam

    Toon alleen de berichten van Bindi

    Is t al gelukt Singa?
  10. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef Bindi

    Is t al gelukt Singa?

    Dank je, Bindi. Ga nog rondje bellen. Als ik jullie zo lees, moet dat lukken. Zo niet, pb ik jou effe voor adres garage
  11. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Als je weet wanneer je terecht kunt, bel je dan meteen je verzekeraar of ze je die dag ook dekking geven voor je WA gedeelte
  12. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef rotonde
    Als je weet wanneer je terecht kunt, bel je dan meteen je verzekeraar of ze je die dag ook dekking geven voor je WA gedeelte

    goeie, thx
Terug naar de lijst