WiFi delen

WiFi delen 

Onderwerp van Ditty

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Naast mijn zoon woont een arme studente. Zij heeft aan hem gevraagd of ze gebruik mag maken van zijn WiFi. Op zich heeft mijn zoon daar geen probleem mee, maar we vragen ons wel af of er gevolgen kunnen zijn.

    Dan denk ik aan privacy gevoelige info of bankzaken.
    Wie heeft voor mij het antwoord?
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Nee hoor, volgens mij valt dat wel mee. Het is geen publieke verbinding zoals bij Starbucks. Ik zou het doen op voorwaarde dat ze de verbinding niet deelt met haar visite.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Of gast toegang activeren. Dat is op sommige modem/routers mogelijk. Dit heeft dan een aparte toegang tot het signaal.
  4. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Als abonnementhouder ben je verantwoordelijk voor wat er gebeurt op jouw netwerk. Bij illegale activiteiten kan je aansprakelijk gesteld worden.
  5. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Als abonnementhouder ben je verantwoordelijk voor wat er gebeurt op jouw netwerk. Bij illegale activiteiten kan je aansprakelijk gesteld worden.

    Dat dus. Ze kan ook op wifi hotspots. Doen mijn kids ook bij hun vader die geen internet heeft.
  6. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty

    quote:
    Dit schreef Leonard
    Als abonnementhouder ben je verantwoordelijk voor wat er gebeurt op jouw netwerk. Bij illegale activiteiten kan je aansprakelijk gesteld worden.


    Dat is wel iets om over na te denken.
    Dank!
Terug naar de lijst