dubbel glas/kunststof kozijnen

dubbel glas/kunststof kozijnen 

Onderwerp van malva

Terug naar de lijst
  1. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Zoon woont in een jaren 60 flat.
    Een kleine kamer is bij zijn woonkamer getrokken.
    Het grote raam van de woonkamer is een paar jaar geleden(voor zoon daar woonde) vervangen door kunststof kozijnen met dubbel glas
    Zijn balkondeur en raam/kozijn van het bijgetrokken deel moeten nog.

    Nu ben ik aan het zoeken en we hebben 1 offerte ontvangen, en kom toch wel op hoge bedragen uit, 4.500 euro alleen al voor de balkondeur vervangen in kunststof met dubbel glas, wel incl. plaatsen, afvoeren e.d.

    Heeft iemand hier tips, hoe het goedkoper, en wel betrouwbaar goed, kan?

    Tips over waar op te letten. En hoe lees je zo'n offerte goed.

    Linken naar sites ben ik al heel blij mee, want ik ben zelf geen kei in zoeken op het web.
    deze site lijkt mij wel informatief >>LINK<< daar staat dus ook dat het zo duur is.

    Dank voor de hulp alvast, ook al is het alleen een bevestiging dat het zo duur echt is (liever niet natuurlijk)
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Vrienden van ons hebben een paar jaar geleden alle kozijnen en deuren van hun eengezinswoning vervangen voor 10 000 euro.
  4. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    quote:
    Dit schreef maartje
    Vrienden van ons hebben een paar jaar geleden alle kozijnen en deuren van hun eengezinswoning vervangen voor 10 000 euro.


    een paar jaar geleden heb ik ook wel eens gekeken, en dacht dat wat ik toen zag, echt wel goedkoper als nu was.
    Door welk bedrijf hebben zij het laten doen?
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef malva


    een paar jaar geleden heb ik ook wel eens gekeken, en dacht dat wat ik toen zag, echt wel goedkoper als nu was.
    Door welk bedrijf hebben zij het laten doen?


    Door een bedrijfje in het dorpje waar ze wonen.
  6. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    quote:
    Dit schreef maartje
    Kijk eens hier voor prijzen

    >>LINK<<

    Dank voor deze informatieve site, wordt een hoop leeswerkSmile

    Probleem is vooral dat ik zelf te weinig weet over dit onderwerp en daardoor ook niet de voor mij juiste verduidelijkingsvragen kan bedenken.

    Nu eerst weer iets anders doenSmile
  7. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    quote:
    Dit schreef maartje


    Door een bedrijfje in het dorpje waar ze wonen.

    Tsja, die levert vast niet hierSmile
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Wat vindt de VVE van de vervanging? Hebben die geen potje?
  9. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    quote:
    Dit schreef Inge65
    Wat vindt de VVE van de vervanging? Hebben die geen potje?


    Helaas niet. De VVE heeft besloten waar je zelf kan staan, moet jezelf vervangen.
    Maar....wel in overeenstemming met het zicht naar buiten toe, dus wel een soort van uniformiteit.

    Ik heb contact met de VVE. Alleen in sommige flats is jaren geleden al iets vervangen op eigen kosten. De balkondeur vervangen wordt aan anderen aangeboden als we een goede offerte gevonden hebben. Wel op eigen kosten.

    Doordat ik het bij zoon toch wel belangrijk vind, doordat hij nu zeer veel warmteverlies heeft door het enkele glas in de woonkamer, ben ik er maar mee aan de slag gegaan.
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef malva

    Tsja, die levert vast niet hierSmile


    Dat weet je niet, je kunt het altijd vragen. Ik zou eerst bijvoorbeeld in een plaatselijke Facebookgroep vragen met welke bedrijven mensen goede ervaring hebben.
  11. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Bij sommige gemeentes kun je dit renteloos financieren, juist omdat ze willen dat mensen hun huis duurzaam aanpassen.

  12. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    quote:
    Dit schreef maartje


    Dat weet je niet, je kunt het altijd vragen. Ik zou eerst bijvoorbeeld in een plaatselijke Facebookgroep vragen met welke bedrijven mensen goede ervaring hebben.


    Goed plan.….alleen ik doe zeer weinig met facebook en weet hierdoor ook niet goed hoe alles daar werkt.
Terug naar de lijst