hoe zit het ook alweer met vliegen/vluchten annuleren?

hoe zit het ook alweer met vliegen/vluchten annuleren? 

Onderwerp van Mar1970

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    dag,

    kan iemand me vertellen hoe het zit met de vluchten van m'n reis in juli annuleren? Heb net de youthhostels en een al geboekt uitje van m'n vakantie in Schotland geannuleerd maar heb ook nog 2 vluchten staan, geboekt via vliegtickets.nl .

    Ik weet van 'vouchers' en 'regering van mening veranderd mbt vouchers / geld terug' maar echt duidelijk is het me niet ..

  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ik lees even mee, zoon heeft nog een vlucht in juli staan naar Engeland via KLM
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Die vouchers krijg je alleen als zij annuleren.
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef scar
    Die vouchers krijg je alleen als zij annuleren.


    Ja, wanneer je zelf gaat annuleren hoeven ze jou geld of vouchers te geven.
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Zoals gezegd. Je krijgt alleen een voucher of geld terug als zij annuleren. Of je hebt een annuleringsverzekering en voldoet aan de voorwaarden die daar gelden.
  6. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    conclusie; gewoon afwachten?
  7. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    dag,

    kan iemand me vertellen hoe het zit met de vluchten van m'n reis in juli annuleren? Heb net de youthhostels en een al geboekt uitje van m'n vakantie in Schotland geannuleerd maar heb ook nog 2 vluchten staan, geboekt via vliegtickets.nl .

    Ik weet van 'vouchers' en 'regering van mening veranderd mbt vouchers / geld terug' maar echt duidelijk is het me niet ..


    Dat hangt heel erg af van de annuleringsvoorwaarden maar veel goedkope tickets boek je zonder mogelijkheid tot annuleren.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Yep
  9. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    hmz een vriendin meldt net dat ze haar tickets bij klm zelf heeft geannuleerd ovv 'corona' en heeft binnen paar dagen vouchers binnen....
  10. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    hmz een vriendin meldt net dat ze haar tickets bij klm [B]zelf heeft geannuleerd ovv 'corona' en heeft binnen paar dagen vouchers binnen.... [/B]


    Dat kan als er een negatief reisadvies geldt ten tijde van de geplande reis. Voor deze zomer is dat nog niet bekend
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    hmz een vriendin meldt net dat ze haar tickets bij klm [B]zelf heeft geannuleerd ovv 'corona' en heeft binnen paar dagen vouchers binnen.... [/B]


    Dat is dan netjes van de KLM geweest. Maar in principe moeten zij de vlucht annuleren wil je ergens aanspraak op maken.
    Om zeker te zijn zou ik de betreffende maatschappij bellen. Die kunnen het beter vertellen hoe zij hiermee omgaan.
  12. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970

    allebei de vluchten met KLM , maar via vliegtickets.nl geboekt..


    vlucht van vriendin is ook pas in juli ofzo, dus was nog niet geannuleerd door de maatschappij zelf.

    maar goed, ik wil geen vouchers, ik wil het liefst (zoveel mogelijk) geld terug....

Terug naar de lijst