Aan het knutselen Bart?  

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Klopt. Erg traag.
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Hehe, ik ben er ook. Duurde een half uur voordat ik naar binnen kon..Smile
  3. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    ow... nu snap ik die voortdurende foutmeldingen..
  4. Bericht van Wim is op 16-07-2020 om 08:38:27 uur verwijderd door Wim.

    Reden: ☀️

     
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Tjonge jonge. Zo traag en elke keer foutmeldingen.
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    @bart : wil je meekijken? Gaat niet zo soepel.
  7. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Zou de boel gehackt kunnen zijn...
    geen verstand van dit soort zaken maar ik kan ook in profiel, mijn berichten niet terugvinden krijg dan enkel mijn ip adres in beeld en van mogelijk dit forum.
    Vind dit wel zorgelijk als mijn ip adres ook in handen komt van onwelwillende..
    geen idee of dat kan, ben wat dit soort zaken betreft onwetend maar maak mij er wel zorgen over, omdat ik ook nu thuis werk op mijn werklaptop ( via mijn IP) met gevoelige en veel privacy zaken.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Niet oa-en op te werk laptop. Ook niet andere privé dingen er op doen.
  9. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef Eeva
    Zou de boel gehackt kunnen zijn...
    geen verstand van dit soort zaken maar ik kan ook in profiel, mijn berichten niet terugvinden krijg dan enkel mijn ip adres in beeld en van mogelijk dit forum.
    Vind dit wel zorgelijk als mijn ip adres ook in handen komt van onwelwillende..
    geen idee of dat kan, ben wat dit soort zaken betreft onwetend maar maak mij er wel zorgen over, omdat ik ook nu thuis werk op mijn werklaptop ( via mijn IP) met gevoelige en veel privacy zaken.


    Ja, inderdaad...!Smile

    Het is overigens niet nieuw. Ik ben zelf vaak 's ochtends erg vroeg wakker en dan doe ik een rondje internet, incl. OA. Negen van de tien keer ligt de site (even) plat. Maar vandaag duurde het wel erg lang...
  10. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Niet oa-en op te werk laptop. Ook niet andere privé dingen er op doen.



    Dat doe ik nooit.. op mijn werklaptop werk ik uitsluitend met werkgerelateerde zaken echter die werklaptop loopt momenteel wel via mijn wifi thuis.
    Dit van OA typ ik op mijn thuislaptop die staat te snorren naast mijn werklaptop.. op die zelfde wifi.

    Is er iemand binnen OA die verstand van dit soort zaken heeft..ik vrees dat Bart andere drukke zaken op dit moment heeft.

    ik heb nu mijn werklaptop voor de zekerheid dichtgeklapt en zet hem zo op mobiel internetten de mogelijkheid die daarop zit maar wel mijn werkgever veel geld kost.

    Datzelfde idem voor mijn werktelefoon die schakelt naar mijn wifi bij mij thuis.

    16 jul '20 - 10:18:04 / 16 jul '20 - 10:33:28
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Is het jouw ip adres of dat van een server van Bart?

    Niet zo paniekerig hoor. Bart is aan het fröbelen, er is niets gehackt volgens mij.

    Verder gezien wat je vertelde over de uitrol van jouw laptop laatst is die goed beveiligd.
  12. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ook weer binnen..
Terug naar de lijst