Passend toewijzen droomhuisje 

Onderwerp van mirrie

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie
    Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven

    Donderdag mag ik gaan kijken bij mijn droomhuisje. Een superleuke eengezinswoning in de buurt van school, vriendjes en vader. Weg uit de flat! Echter is er met passend toewijzen vanuit gegaan dat ik met 3 personen daar ga wonen. Dat ga ik ook, maar 1 zoon is ingeschreven bij ex. We hebben wel co-ouderschap, staat ook in het convenant. Ik heb ex voorgesteld ook zoon 2, een maand bij mij in te schrijven, tot ik de papieren heb en hem dan weer terug te laten schrijven bij hem. Alimentatie mag hij die maand houden, voor eventuele toeslagen die hij misloopt.

    Ex wil dit liever niet. Hij is bang dat hij problemen krijgt. Ik heb gezegd dat, mocht het zo zijn, ik voor hem terugbetaal. Maar dat gaat vast niet gebeuren. Weet iemand of een convenant genoeg is, of dat beide kinderen bij mij ingeschreven moeten zijn?

    En staat er op het uittreksel van het bevolkingsregister hoeveel kinderen er bij je ingeschreven staan of alleen hoeveel je er hebt? Ik heb dat nooit hoeven opvragen, dus geen idee....
  2. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Je gaat er toch met drie personen wonen! Dus denk dat t niet uitgewerkt maakt.
  3. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Je kan aantonen dat je er met drie woont, vanwege het co-ouderschap. Ik denk dat het wel goed komt, maar informeer voor de zekerheid bij de woningbouwvereniging. Of laat iemand anders dat voor je doen.
  4. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie

    Ik wil dit huisje zoooooo graag,dat ik alles goed in orde wil hebben, niks over het hoofd zien etc. Convenant doe ik er bij. Ik sta nog geen 1e maar ben erg hoopvol.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier hebben ze vast vaker mee te maken. In het convenant staat co-ouderschap, dus dat er een kind bij je ex staat ingeschreven is niet onlogisch. Dat uitschrijven en inschrijven zou ik niet doen. Succes!
  6. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef mirrie
    Ik wil dit huisje zoooooo graag,dat ik alles goed in orde wil hebben, niks over het hoofd zien etc. Convenant doe ik er bij. Ik sta nog geen 1e maar ben erg hoopvol.


    Ik ken het gevoel! Het is mij gelukt, het gaat jou ook lukken! Smile
  7. richard1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van richard1967
    Het is bij mij wel alweer 9 jaar geleden, maar ik kreeg toen ook een huis met 3 slaapkamers omdat ik er met 3 kinderen ging wonen. Hier ook co-ouderschap met kind bij andere ouder ingeschreven. Situatie uitgelegd en was geen enkel probleem!
    Heel veel succes en plezier in je nieuwe paleisje!
  8. richard1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van richard1967
    Hoe is het afgelopen vandaag?
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef richard1967
    Hoe is het afgelopen vandaag?

    Ja, ben ook erg benieuwd!
  10. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie

    Ik ben geëindigd op nummer 1 😁😁😁. Ik ben helemaal blij. Papieren waren ook in orde, dus in principe heb ik het. Ik heb nog geen definitieve ja gegeven. Er moet ontzettend veel (echt alles) aan gebeuren, ben nu offertes aan het opvragen om muren te laten spuiten etc. Die ja, komt er wel, vanavond of morgen.
  11. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef mirrie
    Ik ben geëindigd op nummer 1 😁😁😁. Ik ben helemaal blij. Papieren waren ook in orde, dus in principe heb ik het. Ik heb nog geen definitieve ja gegeven. Er moet ontzettend veel (echt alles) aan gebeuren, ben nu offertes aan het opvragen om muren te laten spuiten etc. Die ja, komt er wel, vanavond of morgen.


    Yessss! Nu is het aan jou. Blij voor je! Smile
  12. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef mirrie
    Ik ben geëindigd op nummer 1 😁😁😁. Ik ben helemaal blij. Papieren waren ook in orde, dus in principe heb ik het. Ik heb nog geen definitieve ja gegeven. Er moet ontzettend veel (echt alles) aan gebeuren, ben nu offertes aan het opvragen om muren te laten spuiten etc. Die ja, komt er wel, vanavond of morgen.

    Wat goed! Gefeliciteerd!
Terug naar de lijst