Passend toewijzen droomhuisje 

Onderwerp van mirrie

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef mirrie
    Ik ben geëindigd op nummer 1 😁😁😁. Ik ben helemaal blij. Papieren waren ook in orde, dus in principe heb ik het. Ik heb nog geen definitieve ja gegeven. Er moet ontzettend veel (echt alles) aan gebeuren, ben nu offertes aan het opvragen om muren te laten spuiten etc. Die ja, komt er wel, vanavond of morgen.

    Wat heerlijk!!!! Gefeliciteerd!
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef mirrie
    Ik ben geëindigd op nummer 1 😁😁😁. Ik ben helemaal blij. Papieren waren ook in orde, dus in principe heb ik het. Ik heb nog geen definitieve ja gegeven. Er moet ontzettend veel (echt alles) aan gebeuren, ben nu offertes aan het opvragen om muren te laten spuiten etc. Die ja, komt er wel, vanavond of morgen.

    Hoera! Wat ontzettend gaaf voor je Smile
  3. quote:
    Dit schreef mirrie
    Ik ben geëindigd op nummer 1 😁😁😁. Ik ben helemaal blij. Papieren waren ook in orde, dus in principe heb ik het. Ik heb nog geen definitieve ja gegeven. Er moet ontzettend veel (echt alles) aan gebeuren, ben nu offertes aan het opvragen om muren te laten spuiten etc. Die ja, komt er wel, vanavond of morgen.

    Wat gaaf!
    Kun je nog iets door de verhuurder laten doen? Of moet je alles zelf doen?
  4. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef mirrie
    Ik ben geëindigd op nummer 1 😁😁😁. Ik ben helemaal blij. Papieren waren ook in orde, dus in principe heb ik het. Ik heb nog geen definitieve ja gegeven. Er moet ontzettend veel (echt alles) aan gebeuren, ben nu offertes aan het opvragen om muren te laten spuiten etc. Die ja, komt er wel, vanavond of morgen.



    Ohhh, dat is je zo gegund! Hopelijk valt het toch nog mee met het kluswerk!
  5. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie

    Ze zijn bezig met een nieuwe badkamer, toilet en keuken. Plafond in de keuken/woonkamer wordt gewit, de rest is aan mij. Maar komt goed, ik ga dit niet laten schieten. Weg na 6 jaar uit de flat, heerlijk tuindeuren open, slaapkamerraam open en vooral.... gelukkige kinderen
  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Gefliciteerd! Wat fijn!

    Een droomhuisje!
  7. Ralph1973
    Ook hier?

    Toon alleen de berichten van Ralph1973
    Gefeliciteerd!!
  8. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef mirrie
    Ze zijn bezig met een nieuwe badkamer, toilet en keuken. Plafond in de keuken/woonkamer wordt gewit, de rest is aan mij. Maar komt goed, ik ga dit niet laten schieten. Weg na 6 jaar uit de flat, heerlijk tuindeuren open, slaapkamerraam open en vooral.... gelukkige kinderen



    Heerlijk! Heb zelf ruim 6 jaar in een flat gezeten dus ik herken jouw blijheid zo!
  9. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef mirrie
    Ik ben geëindigd op nummer 1 😁😁😁. Ik ben helemaal blij. Papieren waren ook in orde, dus in principe heb ik het. Ik heb nog geen definitieve ja gegeven. Er moet ontzettend veel (echt alles) aan gebeuren, ben nu offertes aan het opvragen om muren te laten spuiten etc. Die ja, komt er wel, vanavond of morgen.


    Wat super! Gefeliciteerd!
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd!!
  11. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Fijn zeg! Gefeliciteerd! 🏡
  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Gefeliciteerd!
Terug naar de lijst