Gratis af te halen 

Onderwerp van Kaarul

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul
    Maden,leuk als huisdiertjes of om mee te gaan vissen.
    De kliko"s zijn er hier vol mee. Schep en plastic-bakjes zijn bij de deal inbegrepen.
    Maak me vrij.
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  3. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul

    Ik vergat nog ff dat ze heerlijk knarsen als je er op bijt.
  4. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Met dit warme weer is de kans op maden in de afvalbak een stuk groter. Daarom hebben we een aantal tips voor je op een rijtje gezet!
    ➡️ Leg een oude krant of stro onderin de vuilnisbak om het aankoeken van etensresten te voorkomen.
    ➡️ Zet de deksel van de vuilnisbak af en toe op een kier. Maden houden van vochtige, donkere plekken en zo voorkom je dat ze in jouw vuilnisbak gaan nestelen.
    ➡️ Knip een tak van de Hedera (klimop) af en leg dit in de vuilnisbak. Hedera is giftig voor maden.
    ➡️ Stop wat takjes lavendel in de vuilnisbak. Lavendel is een ‘natuurlijke’ vijand voor maden.
    ➡️ Verdun een beetje schoonmaakazijn met water en giet dit in de vuilnisbak om maden te doden.
    ➡️ Strooi zout in de vuilnisbak. Dit kleeft aan de buitenkant van de maden waardoor ze uitdrogen en doodgaan.
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Kaarul
    Ik vergat nog ff dat ze heerlijk knarsen als je er op bijt.


    Hoe kun je lekker koken met insecten, maden en wormen?

    >>LINK<<
  6. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul

    quote:
    Dit schreef maartje


    Hoe kun je lekker koken met insecten, maden en wormen?

    >>LINK<<



    Hahaha, braaaaaak!!
  7. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul

    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Met dit warme weer is de kans op maden in de afvalbak een stuk groter. Daarom hebben we een aantal tips voor je op een rijtje gezet!
    ➡️ Leg een oude krant of stro onderin de vuilnisbak om het aankoeken van etensresten te voorkomen.
    ➡️ Zet de deksel van de vuilnisbak af en toe op een kier. Maden houden van vochtige, donkere plekken en zo voorkom je dat ze in jouw vuilnisbak gaan nestelen.
    ➡️ Knip een tak van de Hedera (klimop) af en leg dit in de vuilnisbak. Hedera is giftig voor maden.
    ➡️ Stop wat takjes lavendel in de vuilnisbak. Lavendel is een ‘natuurlijke’ vijand voor maden.
    ➡️ Verdun een beetje schoonmaakazijn met water en giet dit in de vuilnisbak om maden te doden.
    ➡️ Strooi zout in de vuilnisbak. Dit kleeft aan de buitenkant van de maden waardoor ze uitdrogen en doodgaan.



    Zielig voor die lieve beessies!!!
  8. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    SmileSmile


    Ik had met dat warme weer ook goede voorraad.
    Ik heb hem open laten staan en de vogels zitten nu nog op de schutting te wachten tot het weer feest is.Smile
  9. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul

    quote:
    Dit schreef cootje
    SmileSmile


    Ik had met dat warme weer ook goede voorraad.
    Ik heb hem open laten staan en de vogels zitten nu nog op de schutting te wachten tot het weer feest is.Smile



    Heeeeee, goed plan!!!! dank
  10. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul

    Maar gaat mn winst,,,,, ik dacht 5 euro per ons te vangen.Smile
  11. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    En serieus: ze houden ook niet van de geurbolletjez lavendel van lenor. In een filter tegen deksel geplakt. Geen maden gezien
  12. Kaarul
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Kaarul

    quote:
    Dit schreef meeuw
    En serieus: ze houden ook niet van de geurbolletjez lavendel van lenor. In een filter tegen deksel geplakt. Geen maden gezien


    is dat niet sneu voor die diertjes?Smile
Terug naar de lijst