oude draadjes teruglezen?

oude draadjes teruglezen? 

Onderwerp van wings69

Terug naar de lijst
  1. wings69
    moving forward

    Toon alleen de berichten van wings69
    Ik zou heel graag oude draadjes en berichten vanaf 2006 terug lezen? Is hier een mogelijkheid toe?

    Groetjes,
    Claudia
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik dacht dat er oude draadjes verdwenen waren na de upgrade OA3.0. Dat was vorig jaar.

    Zeker weten doe ik het niet, maar ik geloof dat er toen meer vragen over waren.
  3. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Als je op steekwoorden zoekt in je eigen berichten kom je heel ver.
  4. wings69
    moving forward

    Toon alleen de berichten van wings69

    quote:
    Dit schreef Imke
    Als je op steekwoorden zoekt in je eigen berichten kom je heel ver.


    Ik bedoel de draadjes van voor 2011....die vind ik nergens meer terug helaas.
  5. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    quote:
    Dit schreef wings69


    Ik bedoel de draadjes van voor 2011....die vind ik nergens meer terug helaas.

    Plaatje
  6. wings69
    moving forward

    Toon alleen de berichten van wings69

    quote:
    Dit schreef Imke



    Dank je voor je tipSmile Bij de ditjes en datjes rubriek is het inderdaad wel mogelijk om terug te lezen. Bij de andere rubrieken (Prive rubriek) niet volgens mij, toch?
  7. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    quote:
    Dit schreef wings69


    Dank je voor je tipSmile Bij de ditjes en datjes rubriek is het inderdaad wel mogelijk om terug te lezen. Bij de andere rubrieken (Prive rubriek) niet volgens mij, toch?


    Jawel, kijk maar eens als je bijv. Op " hij" zoekt Smile
  8. wings69
    moving forward

    Toon alleen de berichten van wings69

    quote:
    Dit schreef Imke


    Jawel, kijk maar eens als je bijv. Op " hij" zoekt Smile


    Gedaan! Maar dan komt er nog steeds niet veel naar voren, voornamelijk alles na 2011. Maar misschien doe ik iets niet goed?Smile
  9. Wiebeline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wiebeline
    Vroeger ruimde Bart nog wel eens items die langer dan een jaar stil lagen,op.

    Sinds 2011 is hij daar (schijnbaar) mee gestopt.

  10. wings69
    moving forward

    Toon alleen de berichten van wings69

    quote:
    Dit schreef Wieb
    Vroeger ruimde Bart nog wel eens items die langer dan een jaar stil lagen,op.

    Sinds 2011 is hij daar (schijnbaar) mee gestopt.



    Je bedoelt dat hij alles van voor 2011 verwijderd heeft? Ik zie nog wel oude berichten bij ditjes en datjes terug. Maar al mijn draadjes van voor 2011 kan ik nergens meer terug lezen. Vind ik echt jammerSmile
  11. Wiebeline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wiebeline
    quote:
    Dit schreef wings69


    Je bedoelt dat hij alles van voor 2011 verwijderd heeft? Ik zie nog wel oude berichten bij ditjes en datjes terug. Maar al mijn draadjes van voor 2011 kan ik nergens meer terug lezen. Vind ik echt jammerSmile


    Nee, niet alles van voor 2011.

    Het gaat om hele draadjes, niet om afzonderlijke berichten.
    Wanneer er meer dan een jaar (of langer) niet gereageerd werd in een draadje, werd het volledige draadje opgeruimd.


    In sommige hele oude draadjes binnen Ditjes en Datjes wordt (werd) nog steeds gereageerd, en dan bleef het volledige draadje, inclusief de hele oude berichten, bestaan.




  12. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Wieb





    In sommige hele oude draadjes binnen Ditjes en Datjes wordt (werd) nog steeds gereageerd, en dan bleef het volledige draadje, inclusief de hele oude berichten, bestaan.






    Psies
Terug naar de lijst