Bed, matras, bedbodem, nekhernia, hernia, artrose, fybromyalgie

Bed, matras, bedbodem, nekhernia, hernia, artrose, fybromyalgie 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Dat is een mooie titel he. Mijn vriendin heeft al deze kwalen. Ze slaapt slecht, veel pijn. Mijn idee was dus om een ander bed te kopen..dus we togen naar de speciaalzaak en alleen het duurste was natuurlijk goed genoeg. Alleen helaas, zoveel geld hebben we niet. Algemeen werd aangeraden om een verenmatras te nemen met een laag schuim. Dat was je van het. Als bodem zoveel mogelijk latjes want dan zakken die veren er niet doorheen.
    Om het een beetje leuk te houden kwa geld gaan we ons nu oriënteren op een 2e hands ledikant, 2e hands bodems en nieuwe matrassen.
    Ik zag in de winkel die schoteltjes bodems en was gelijk verliefd. Niet omdat het beter lag maar het zag er zo leuk uit.
    Vriendin zag spiraal bodems van Auping op marktplaats.
    Ik vraag meaf wat jullie ervaringen zijn? Ook met betrekking tot alle klachten van vrouwlief?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Al naar bodems van ikea gekeken? >>LINK<<

    En dan goeie pocketvering matras er op en een goede topper.
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Al naar bodems van ikea gekeken? >>LINK<<

    En dan goeie pocketvering matras er op en een goede topper.

    Dat was ik vergeten. Ze wil heel graag een electrisch verstelbare bodem. Hebben we nu ook. Voor mij hoeft het niet maar ze gebruikt het regelmatig om lekker te kunnen liggen. Rusteloze benen.... omdat we volgend jaar samen gaan wonen willen we het bed meenemen naar het nieuwe huis en daar willen we graag een bed van 180 breed. Hebben nu allebei 160. Dus vandaar een nieuwe aanschaf
  4. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Wij hebben electrisch verstelbare bedbodems van
    IKEA wel 2x 90 breed...


    De ombouw trouwens ook, in de uitverkoop, zelf ter plekke uit elkaar geschroefd..


    Matrassen online bij the LIDL kwamen als beste eruit bij de consumentengids

    En voor haar nekklachten een goed kussen ..ook bij IKEA er is een heel draadje geweest over kussens...Smile

    >>LINK<<
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    En een elektrische boxspring dan? Met een goede topper er op?
  6. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Heb je al weleens langere tijd op zo'n veren matras met schuimlagen gelegen?

    Ik stap er na een nacht slapen gekreukeld van af Smile
    1 okt '20 - 21:28:37 / 1 okt '20 - 21:39:00
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sheeba
    Wij hebben electrisch verstelbare bedbodems van
    IKEA wel 2x 90 breed...


    De ombouw trouwens ook, in de uitverkoop, zelf ter plekke uit elkaar geschroefd..


    Matrassen online bij the LIDL kwamen als beste eruit bij de consumentengids

    En voor haar nekklachten een goed kussen ..ook bij IKEA er is een heel draadje geweest over kussens...Smile

    >>LINK<<

    Volgens mij zijn die elektrische van ikea uit het assortiment...
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Bodems zijn het probleem denk ik niet. Veel latten, verstelbaar qua vering en in houding. Dan heb je deze bijv niet erg duur >>LINK<< Het zit meer in het matras. Idd die van de lidl komen goed uit de test. Hou er rekening mee dat je matras na een jaar of 10 weg moet. Als je geluk hebt gaat ie langer mee. Voor je kosten plaatje.
  9. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Slaap zelf al jaren op Auping spiraalbodem en sinds 15 jaar met hand verstelbaar hoofd en voeteneinde, 2x 90 matrassen van Auping en goede topdekmatrassen van Ikea.
    Door mijn ongeval vorig jaar moet ik op zoek naar een nieuw bed, want ik kan hoofd- en voeteneind niet meer handmatig optillen. Gaat eind dit jaar voor zacht prijsje weg.
  10. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    1 matras voor 2 zodat je niet ertussen ligt.
    Een zacht matras. Voor ieder naar wens in te stellen Matt matras bijv. Is niet heel duur.


  11. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Imke
    Heb je al weleens langere tijd op zo'n veren matras met schuimlagen gelegen?

    Ik stap er na een nacht slapen gekreukeld van af Smile

    Het is natuurlijker persoonlijk. Vrouw heeft veren met schuim nu, van Ikea, maar oud. Ik heb schuim. Lig heerlijk. Zij niet. Te zacht. Zoon heeft Lidl matras en dat is echt keihard.
    Vriendin wil liever geen boxspring. Ik wel hoor. Hoogte vindt ze fijn maar al dat stof doet haar niezen en helaas wil mijn exkater wel eens sproeien en dat vindt ze niet fris. Daar denkt ze over na.
  12. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Heeft niemand zo'n schoteltjes bodem?
Terug naar de lijst