Ervaringen site huiswerkbegeleiding

Ervaringen site huiswerkbegeleiding 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Wie heeft goede of slechte ervaringen en met welke site?

    Ik had op MP iemand gevonden en die vraagt 35,00 per uur. Dat is te duur.

    Maar waar kan ik het beste zoeken? We kennen niemand van school die zou kunnen helpen.

    Lyceo
    Bijles aan Huis
    Studentplus
    Bijlesnetwerk
    Debijlesmeester
    Studiekring


  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Lyceo is een goede, daar doet dochter haar examentrainingen bij dit jaar en heeft ze afgelopen jaar huiswerkbegeleiding bij gehad. Bij ons is dat geregeld via school trouwens. Zij hebben rechtstreeks contact met Lyceo.
  3. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Lyceo is een goede, daar doet dochter haar examentrainingen bij dit jaar en heeft ze afgelopen jaar huiswerkbegeleiding bij gehad. Bij ons is dat geregeld via school trouwens. Zij hebben rechtstreeks contact met Lyceo.

    Dank je!
    Ik ga het aan school vragen, echter heeft dochter al aangegeven niet op school bijles te willen maar privéles. Had jouw dochter in een groep begeleiding?
  4. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    Lyceo is ook 32 euro per uur.
    Betaling is vooruit met 5 of 10 strippenkaart
    We kijken nog even verder.

    Dochter zal het ook aan haar opa en anders aan haar oom vragen. En op school.
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Toen mijn kinderen op de middelbare zaten was er op school ook een mogelijkheid om bijles te krijgen van medeleerlingen (die moesten wel een hoog gemiddelde hebben) voor 5 euro per uur.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Heb je in jouw woonplaats misschien ook een buurthuis die bijles organiseert?Smile
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Coraline

    Dank je!
    Ik ga het aan school vragen, echter heeft dochter al aangegeven niet op school bijles te willen maar privéles. Had jouw dochter in een groep begeleiding?

    Ja en dat beviel goed. Juist door vragen die anderen stelden leerde ze veel.
  8. Hoi Coraline, ik zit met hetzelfde probleem, Mijn dochter wil niet op school bijles van een bovenbouw leerling voor 5 euro per uur.
    Maar ze wil het thuis of online via teams. Ik vind dat heel erg duur moet ik zeggen dus ik was benieuwd had of jij al iets gevonden had.


    Groet Dave
  9. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    misschien informeren bij hogeschool docent opleidingen?

    of gewoon op de eigen school? er zijn misschien wel docenten die parttime werken en dit er wel bij willen doen?
  10. quote:
    Dit schreef Mar1970
    misschien informeren bij hogeschool docent opleidingen?

    of gewoon op de eigen school? er zijn misschien wel docenten die parttime werken en dit er wel bij willen doen?

    Toevallig nog wat tijd over?Smile
  11. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    Engels?

    welk jaar, niveau?
    je kan me altijd ff pb-en en ik kan er wel ff over nadenken..
  12. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Dave
    Hoi Coraline, ik zit met hetzelfde probleem, Mijn dochter wil niet op school bijles van een bovenbouw leerling voor 5 euro per uur.
    Maar ze wil het thuis of online via teams. Ik vind dat heel erg duur moet ik zeggen dus ik was benieuwd had of jij al iets gevonden had.


    Groet Dave



    Mijn zoon vraagt soms een bekende van zijn bijbaantje om hulp aan huis, ook engels.
    Mijn zoon zit HAVO 4 en dat meisje HBO.
    Ik vond lyceo te prijzig en omdat het voor af en toe is als hij iets niet snapt. Niet wekelijks.
Terug naar de lijst