Live stream

Live stream 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef scar


    Ik denk eerder dat het pure onachtzaamheid is. Niet tactisch misschien.



    Dat denk ik ook. Ik denk helemaal geen slechte bedoelingen. Maar je ziet hier wel wat er gebeurt. Malero wordt bejubeld om het geweldige idee en de bedenkster moet eigenlijk niet zo zeuren.
    Draai het nou eens om?
  2. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik vind het wel een beetje gek dat iedereen het bericht van Ster min of meer negeert. ‘ Ach, dan doe je het toch samen?’
    Ik zie Malero nergens aanstalten maken om het samen te doen.
    En dat een dag na het pestdraadje.Smile
    Stel, Malero had het idee geopperd en Ster gaat meteen een draadje openen om dit idee vorm te geven. Dan was OA nu te klein.


    Weer een ‘mooi’voorbeeld idd.

  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Salome



    Dat denk ik ook. Ik denk helemaal geen slechte bedoelingen. Maar je ziet hier wel wat er gebeurt. Malero wordt bejubeld om het geweldige idee en de bedenkster moet eigenlijk niet zo zeuren.
    Draai het nou eens om?

    Ik ben het met je eens hoor. Het is ontactisch.
  4. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Als je het live wil doen zou ik simpel live gaan via YouTube of Facebook op een kanaal dat alleen de kopers krijgen. Een echte livestream met login kost een paar duizend euro.

    Je kunt de video ook vooraf opnemen en de link privé delen met degenen die het hebben gekocht. Voordeel van vooraf opnemen is dat mensen de video kunnen pauzeren als ze op hun eigen tempo koken. Je zou dan per gerecht een video kunnen maken.

    Ik heb wel een videocamera met microfoon en statief te leen voor je.



    Klinkt eigenlijk heel logisch.
    Maar wel vernuftig dat je daar zo aan denkt.

    Ik ga niet mee online koken, maar het idee van Malero vind ik meesterlijk.

    En ik geloof dat Ster ook zo iets wilde doen.
    Dat kan toch prima en en?
    Jullie gaan vast niet allebei een workshop Pannenkoeken geven. Smile


    (EDIT: toen ik dit schreef had ik nog niet verder gelezen dan het bericht dat ik quoot.
    Ik zie dat het verder al is/wordt opgepakt.)
  5. ilse-r
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilse-r
    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik vind het wel een beetje gek dat iedereen het bericht van Ster min of meer negeert. ‘ Ach, dan doe je het toch samen?’
    Ik zie Malero nergens aanstalten maken om het samen te doen.
    En dat een dag na het pestdraadje.Smile
    Stel, Malero had het idee geopperd en Ster gaat meteen een draadje openen om dit idee vorm te geven. Dan was OA nu te klein.


    Ik merk dat ik naar word van het vergrootglas. Ik kende de geschiedenis niet.
    Iemand die een idee oppert is niet meteen uitvoerder, dus het kan zomaar spontaan een actie op een idee zijn en zo heb ik het ook opgepakt.
  6. Bericht van ilse-r is op 23-10-2020 om 12:25:30 uur verwijderd door ilse-r.

    Reden: N.v.t.

     
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef milla


    Nou, als jullie beiden een heel ander type gerecht doen, dan kunnen er toch ook 2 veilingen zijn? Ik stem voor.


    Ja hoor, volg ik ook de andere!
  8. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Malero, op zich kan het leuk zijn om zoiets samen te doen. Ik denk dat je het nu echter alleen moet gaan doen. Je hebt er al wat ideeen over inmiddels en gaat bovendien een samenwerking aan met anderen.

    Ik heb de reacties gelezen. Ik geloof ook niet in slechte bedoelingen. Ik vind het echter ook niet helemaal tactisch en leuk dat dit idee meteen overgenomen wordt en dat er van tevoren niet gepeild is over hoe en wat.

    Ik houd het zelf in mijn achterhoofd en wellicht dat ik er later nog iets mee doe. Ik heb in het verleden kook workshops gegeven (zoals marokkaanse keuken, high tea en ook kinder kookworkshops).






  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef ilse-r


    Ik merk dat ik naar word van het vergrootglas. Ik kende de geschiedenis niet.
    Iemand die een idee oppert is niet meteen uitvoerder, dus het kan zomaar spontaan een actie op een idee zijn en zo heb ik het ook opgepakt.

    Ja met je eens.

    Laten we in uit gaan van goede bedoelingen en niet van het opzettelijk stelen van iemands idee. Een idee is maar een idee, niet een persoonlijk eigendom waar een ander niets mee mag doen.
  10. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    Wordt er al ergens een live stream workshop forum-etiquette geveild ?
  11. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ja met je eens.

    Laten we in uit gaan van goede bedoelingen en niet van het opzettelijk stelen van iemands idee. Een idee is maar een idee, niet een persoonlijk eigendom waar een ander niets mee mag doen.



    Volgens mij wordt er in iedere post uitgegaan van alleen maar goede bedoelingen. Blijft een feit dat ik me het gevoel van Ster goed voor kan stellen.
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Colly



    Volgens mij wordt er in iedere post uitgegaan van alleen maar goede bedoelingen. Blijft een feit dat ik me het gevoel van Ster goed voor kan stellen.

    Nou nee, als er gerefereerd wordt naar pestdraadjes, is dat niet uitgaan van goede bedoelingen. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.

    Zie dat Ster een reactie heeft geplaatst en daarmee het debacle afrond. Doe ik ook maar.

    Veel succes Malero. Je weet me te vinden als je materialen en hulp nodig hebt. Geldt voor Ster trouwens ook. En ieder ander die wil livestreamen.
Terug naar de lijst