Wat te zien in Heerenveen

Wat te zien in Heerenveen 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Aanstaande dinsdag moet ik voor m’n werk in Heerenveen zijn. Mag daar blijven slapen. Woensdag is mijn niet-werken dag. Wil dan graag een rondje Heerenveen doen. Iets van een stadswandeling of zo. Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik zeker doen/zien? En wat kan ik best overslaan?
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Waar hou je wel en absoluut niet van?
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Volgens mij woont @josien1 in Heerenveen. Misschien heeft zij wel tips!
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
  5. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Waar hou je wel en absoluut niet van?


    Ik hou van kleine straatjes, oude gebouwen, water. Eventueel een klein museum. Een plek om lekkere koffie te halen.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Joure is in de buurt en erg leuk. Museum van Douwe Egberts oa. Vergeet niet oranje koek te eten en mee te nemen. Fryske dúmkes zijn ook erg lekker.
  7. Dan zou ik inderdaad ook naar Joure gaan, mooi plaatsje! Mijn ouders wonen boven de bieb.
  8. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    en voor de thuisblijvers een flesje beerenburger meenemen.
  9. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Joure leuker dan Heerenveen? Dat museum ziet er in elk geval super leuk uit!
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Joure leuker dan Heerenveen? Dat museum ziet er in elk geval super leuk uit!

    Ja veeeeel leuker! Museum vond ik erg leuk, van DE.
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb in Heerenveen gewerkt, vond weinig aan de stad zelf. Oranjewoud is wel erg mooi ook om te wandelen.
  12. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    quote:
    Dit schreef miranda1966


    Ik hou van kleine straatjes, oude gebouwen, water. Eventueel een klein museum. Een plek om lekkere koffie te halen.


    Als dat is waar je van houdt, is Heerenveen Noord (dat is een wijk met veel historische pandjes en ook water met woonboten e.d) prachtig om in rond te dwalen.

    Eeen plaats om koffie te halen: normaal zou ik de horeca aanraden, m.n. By Kees voor de koffie, eetcafe de Buurman, grand cafe Het Gerecht, maar de horeca is dicht. Koffie bij mij kan ook en een mooie wandeling maken. Ik woon tegen Oranjewoud aan, en dat is een prachtig wandel-/natuurgebied met mooie historische landgoederen. Je loopt daar ook zo naar de orangerie van Brongersgea, waar een soort theehuis is (ook dat is nu even niet open).
    31 okt '20 - 23:27:48 / 31 okt '20 - 23:44:49
Terug naar de lijst