Welkom Energie
Onderwerp van scar
BEHEERD DOOR:

Terug naar de lijst
-
Iemand ervaring met deze energieleverancier?
-
Geen idee. Ik denk nog niemand omdat ze net een goed jaar bestaat..
-
quote:
Dit schreef Kilroco
Geen idee. Ik denk nog niemand omdat ze net een goed jaar bestaat..
Oh. Dat had ik niet door. Ik moet binnenkort overstappen. Ben al een beetje aan het kijken.
-
In het voorjaar ben ik overgestapt van Essent naar Welkom Energie.
De overstap allemaal werd geregeld door zo’n vergelijkingssite.
Duidelijke communicatie van Welkom Energie. Omdat ik een slimme meter gebruik ook geen gedoe met meterstanden doorgeven etc.
Kortom, ik heb eigenlijk niets gemerkt van de overstap, alleen een lagere energierekening.
-
Ik zou erop Googlen hoe hun service is.
En opzoeken hoe solvabel ze zijn zodat je niet bang hoeft te zijn dat je straks je geld kwijt bent.
-
quote:
Dit schreef Rose_s
Ik zou erop Googlen hoe hun service is.
En opzoeken hoe solvabel ze zijn zodat je niet bang hoeft te zijn dat je straks je geld kwijt bent.
Dat heb ik destijds idd ook gedaan.
Toen geen rare reviews etc.
-
Ik ga net weer van Delta naar Vattenfall. Ik wissel elk jaar.
-
Ik ben een maand of 3 geleden overgestapt naar Welkom energie. Dat is zonder problemen gegaan. Ze zijn ook één van de groenste energiebedrijven, wat voor mij ook de doorslag gaf. Meer info over Welkom kun je hier lezen: >>LINK<<. Volgens mij loop je als klant sowieso niet zoveel risico mocht het mis gaan met een energieleverancier. De energielevering gaat hoe dan ook door en alleen als je voorschotbedrag veel te hoog is ingeschat loop je enigzins een financieel risico. Maar als je een slimme meter hebt zou je voorschotbedrag redelijk goed moet zijn.
-
Ik ben overgestapt op oxxio. Een goede prijs voor energie. In combinatie met internet en tv een nog veel betere deal. Eerste half jaar brak ik incl tv, opnemen en wifi van kpn €103,- en daarna betaal ik €135,-
Een behoorlijke besparing.
-
quote:
Dit schreef scar
Ik ben overgestapt op oxxio. Een goede prijs voor energie. In combinatie met internet en tv een nog veel betere deal. Eerste half jaar brak ik incl tv, opnemen en wifi van kpn €103,- en daarna betaal ik €135,-
Oxxio was mijn voorgaande energieleverancier. Nooit problemen gehad en overstap en eindafrekening keurig geregeld. Goede keuze dus ook denk ik 
-
Ja denk ik ook. Ik stap elk jaar over, nooit spijt van. Ik stap wel altijd over naar een bekend "merk". Die internet tv/deal maakt de overstap nu wel heel erg mooi.
-
quote:
Dit schreef scar
Wat betaal je normaal aan alleen energie dan?
Terug naar de lijst