VPN

VPN 

Onderwerp van Dee53

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    ik kreeg van Bitdefender een aanbod voor VPN, 30 euro ipv 50 euro.

    zijn hier op OA ook mensen die al VPN gebruiken en iets over de voor- of nadelen kunnen vertellen en het nut daarvan?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Goeie vraag. Ik volg.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dee53
    ik kreeg van Bitdefender een aanbod voor VPN, 30 euro ipv 50 euro.

    zijn hier op OA ook mensen die al VPN gebruiken en iets over de voor- of nadelen kunnen vertellen en het nut daarvan?



    Voor welke periode betaal je dat Dee?
  4. Tom
    Nou moe!

    Toon alleen de berichten van Tom
    quote:
    Dit schreef Dee53
    ik kreeg van Bitdefender een aanbod voor VPN, 30 euro ipv 50 euro.

    zijn hier op OA ook mensen die al VPN gebruiken en iets over de voor- of nadelen kunnen vertellen en het nut daarvan?


    Dee, ik gebruik het alleen voor mijn werk om bij mijn data te komen.
    Waarom VPN?, kun je hier iets over lezen:
    >>LINK<<
  5. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik gebruik nordvpn, 3 jaars abbo, kostte me destijds ca 80,=, maximaal 3x gelijktijdig inloggen. mijn zoon maakt er ook gebruik van
  6. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    Een andere belangrijke reden is: Bittorrent en nieuwsgroepen. Wanneer mensen illegale content willen downloaden, is het handig als je je echte ip-adres kunt maskeren. Dat kan met een VPN. Tevens is het data-verkeer encrypted. Ik maak zelf gebruik van Ivacy. Via Stacksocial gekocht. Zo'n 40 dollar voor een "lifetime subsription" vind ik niet duur. Veel servers en een goede up-time. De lifetime description is in praktijk 5 jaar, maar kan aan het eind van de periode kosteloos worden verlengd.
  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef LeonB
    Een andere belangrijke reden is: Bittorrent en nieuwsgroepen. Wanneer mensen illegale content willen downloaden, is het handig als je je echte ip-adres kunt maskeren. Dat kan met een VPN. Tevens is het data-verkeer encrypted. Ik maak zelf gebruik van Ivacy. Via Stacksocial gekocht. Zo'n 40 dollar voor een "lifetime subsription" vind ik niet duur. Veel servers en een goede up-time. De lifetime description is in praktijk 5 jaar, maar kan aan het eind van de periode kosteloos worden verlengd.


    Maar dat werkt toch alleen wanneer je met een schone pc start
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Dee53
    ik kreeg van Bitdefender een aanbod voor VPN, 30 euro ipv 50 euro.

    zijn hier op OA ook mensen die al VPN gebruiken en iets over de voor- of nadelen kunnen vertellen en het nut daarvan?

    Waarom zou je het willen gebruiken? Download je veel films of andere illegale stuff?
  10. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Maar dat werkt toch alleen wanneer je met een schone pc start


    Ik begrijp je vraag niet helemaal.
    Ik zal een beetje proberen uit te leggen wat er gebeurt bij het opzetten van een VPN verbinding.
    Je installeert een programma van de VPN aanbieder.
    Je voert eenmalig na registratie (in principe) je login gegevens in en je maakt een keuze van welke VPN server je gebruik wilt maken. Meestal zijn er meerdere beschikbaar in meerdere landen. Kies degene die je wilt en klik op verbinden. Er gebeurt nu het volgende: je krijgt een nieuw ip adres in de range van het land wat je gekozen hebt. Het is namelijk zo dat ieder land een unieke opbouw heeft van publieke ip adressen waaruit de locatie (het land) is af te leiden. Verbreek je de verbinding.met de VPN server dan zul je normaal gesproken het ip adres wat je vd internet provider weer verkrijgen. Is dat wat je bedoelde?
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Nee dat is niet wat ik bedoelde.
    Wanneer je al gedownload hebt en je maakt dat pas een VPN account ben je op basis van je oude data altijd nog te tracken.


  12. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
Terug naar de lijst