Welkom Energie

Welkom Energie 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    quote:
    Dit schreef ditty


    Wat betaal je normaal aan alleen energie dan?

    Ik verhoog altijd naar €140,- maar ik schat in met mijn verbruik ongeveer €85 tot €90 per maand.

    Ook nu zal ik mijn energie naar €140 verhogen schat ik in. K krijg graag terug na een jaar.
  2. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    Als ik naar budgetenergie overstap krijg ik 8,39 toe in 1jaar. Ik verbruik alleen elektriciteit. Dit heb ik nog nooi meegemaakt.

    Even verder uitzoeken iig.Smile
  3. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    quote:
    Dit schreef scar

    Ik verhoog altijd naar €140,- maar ik schat in met mijn verbruik ongeveer €85 tot €90 per maand.

    Ook nu zal ik mijn energie naar €140 verhogen schat ik in. K krijg graag terug na een jaar.


    Ga dan niet naar Budgetenergie. Die doet er 3 maanden over om een te hoog betaald bedrag terug te betalenSmile

    Ik kan het weten, 2x gebeurd en de bedragen waren niet misselijk. Ik vertrek straks en kom er nooit weer.
  4. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef scar

    Ik verhoog altijd naar €140,- maar ik schat in met mijn verbruik ongeveer €85 tot €90 per maand.

    Ook nu zal ik mijn energie naar €140 verhogen schat ik in. K krijg graag terug na een jaar.


    Waarom dan niet € 50 per maand op een spaarrekening.
    Ik heb allerlei subspaarrekeningen op mijn ING-bankrekening.
    Bijvoorbeeld voor auto/fiets, vakantie, belasting, energie.
    Een ouderwets potjessysteem. Ook als ik iets heel graag wil spaar ik daarvoor. Dan lijkt het minder erg als je het opneemt.
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    quote:
    Dit schreef jeannetted


    Waarom dan niet € 50 per maand op een spaarrekening.
    Ik heb allerlei subspaarrekeningen op mijn ING-bankrekening.
    Bijvoorbeeld voor auto/fiets, vakantie, belasting, energie.
    Een ouderwets potjessysteem. Ook als ik iets heel graag wil spaar ik daarvoor. Dan lijkt het minder erg als je het opneemt.

    Waarom wel? Ik hou niet van bijbetalen. Rente krijg ik niet op mijn spaarrekening, dus of het nou daar staat of op mijn eigen spaarrekening maakt niet uit. Het teveel betaalde komt vanzelf terug in januari. Altijd weer leuk.

    Ik spaar al genoeg Smile
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Kilroco


    Ga dan niet naar Budgetenergie. Die doet er 3 maanden over om een te hoog betaald bedrag terug te betalenSmile

    Ik kan het weten, 2x gebeurd en de bedragen waren niet misselijk. Ik vertrek straks en kom er nooit weer.



    Ik heb die ervaring helemaal niet met ze, juist snel en goed.

    En ook tv heb ik van ze, werkt ook prima, snel oplossingen en niet zeuren.
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef daro
    Als ik naar budgetenergie overstap krijg ik 8,39 toe in 1jaar. Ik verbruik alleen elektriciteit. Dit heb ik nog nooi meegemaakt.

    Even verder uitzoeken iig.Smile



    Ik kreeg €100 per jaar
  8. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    Hu, hoe dan?

    Ik heb het ff nagekeken maar gaslicht gebruikte de verkeerde gegevens. Kom uit daar op 16 euro per maand. Krijg geen geld toe dusSmile. Ff kijken wat mijn huidige leverancier doet. Vorig jaar ben ik gebleven toen scheelde het nauwelijks iets.
  9. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik kreeg €100 per jaar


    Huh, hoe dan was voor jou Rose. Smile vergat blijkbaar de quote.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef daro
    Hu, hoe dan?

    Ik heb het ff nagekeken maar gaslicht gebruikte de verkeerde gegevens. Kom uit daar op 16 euro per maand. Krijg geen geld toe dusSmile. Ff kijken wat mijn huidige leverancier doet. Vorig jaar ben ik gebleven toen scheelde het nauwelijks iets.



    Was twee jaar geleden een keer zo een aanbieding, moest ik wel twee jaar bij zeer blijven en dat ben ik bijna :)
    Ik snapte dat het voor mij bedoeld was, ik ga wel de aanbiedingen af.
    Ga eerdaags ook weereens kijken waar het goedkoper kan of met een leuke bonus.
  11. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Was twee jaar geleden een keer zo een aanbieding, moest ik wel twee jaar bij zeer blijven en dat ben ik bijna :)
    Ik snapte dat het voor mij bedoeld was, ik ga wel de aanbiedingen af.
    Ga eerdaags ook weereens kijken waar het goedkoper kan of met een leuke bonus.


    Maar zodanige korting dat je geld toe kreeg? Want dat was de boodschap met die 8 zoveel. Ik zou nu 70 korting krijgen voor 1 jaar via gaslicht.com
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef daro


    Maar zodanige korting dat je geld toe kreeg? Want dat was de boodschap met die 8 zoveel. Ik zou nu 70 korting krijgen voor 1 jaar via gaslicht.com



    Ik kreeg sowieso €100 ongeacht wat mijn verbruik zou zijn.
    Zulke bonussen zijn er wel vaker, iig heb ik altijd wel zoiets gehad.
Terug naar de lijst