Kobo e-reader bij de varagids! 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Tijdelijke actie: Kobo Clara HD e-reader (t.w.v. €129,-) + 1 jaar VARAgids (t.w.v. €67,50)

    Word nu abonnee, ontvang de Kobo Clara HD e-reader en profiteer van verschillende voordelen, waaronder de VARAgids Leesclub. Hiermee ontvangt u maandelijks 50% korting op 25 geselecteerde e-books via bol.com.
    ✔ De e-reader wordt binnen één week geleverd met twee jaar winkelgarantie via BCC
    ✔ Wekelijks het beste mediaweekblad van Nederland thuisbezorgd
    ✔ Het abonnement is na de actieperiode maandelijks opzegbaar
    Wees er snel bij want OP = OP!



    >>LINK<<
  2. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Zijn er serieus nog mensen die een t.v. gids hebben...

    de combi snap ik daar dan niet bij.. voor een ereader dien je toch wat digitaal vaardig te zijn en ook graag digitaal willen lezen..
    Een papieren t.v. gids vind ik daar haaks op staan..een apje op je ipad en je hebt een t.v. gids, gratis. Of met de meeste t.v.'s is de guide aanwezig..

    o, ik zie dat een jaarabbonement en de e-reader voor €99,95 te verkrijgen is... ben je meteen vara lid..( zou dat de reden zijn?)
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Eeva
    Zijn er serieus nog mensen die een t.v. gids hebben...

    de combi snap ik daar dan niet bij.. voor een ereader dien je toch wat digitaal vaardig te zijn en ook graag digitaal willen lezen..
    Een papieren t.v. gids vind ik daar haaks op staan..een apje op je ipad en je hebt een t.v. gids, gratis. Of met de meeste t.v.'s is de guide aanwezig..

    o, ik zie dat een jaarabbonement en de e-reader voor €99,95 te verkrijgen is... ben je meteen vara lid..( zou dat de reden zijn?)

    Ja dat laatste zal s reden zijn.



  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Een paar jaar geleden hadden ze die aktie ook.

    Dochter en ik hebben toen fifty fifty betaald. Zij kreeg de reader, ik de gids.

    Inmiddels heb ik de reader "overgekocht" van haar en ben er zeer blij mee.
    Superhandig kun je vanuit Bol een e-book kopen en hij komt direct op de reader!

    Verder neem ik elk jaar een abonnement op een andere gids. Die abonnementen zijn dan goedkoper dan dat je lid blijft.
    Ik vind het nog steeds fijn om een televisiegids te hebben:)-
  5. Marianne-b
    en dan is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Ik heb ook nog een tv gids, er staan leuke verhalen en weetjes in zo'n gids
  6. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Wij kijken alleen via streaming. Tv zenders is zo anno 1990...Smile
  7. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    >>LINK<<

    Ik ben lid van de VARA omdat de programma's die zij maken mij aanspreken. De VARA-gids is een mooi vormgegeven tijdschrift met goede artikelen en achtergrondinformatie. Als programmablad gebruik ik het steeds minder.
    Ik ben voorstander van de Publieke omroep. Ik kijk zelden naar de commerciële zenders.
    Ik zou het heel erg vinden als goede documentaires of achtergrondjournalistiek zouden verdwijnen.
    Alles om de kijkcijfers...
  8. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef majan
    Ik heb ook nog een tv gids, er staan leuke verhalen en weetjes in zo'n gids


    Ik koop er regelmatig eentje, MAX of de Vara. Inderdaad vanwege de achtergrondverhalen en zo. Natuuurlijk kun je de programma's ook op internet of de gidsfunctie van je mediakastje vinden, maar zo'n gids is net even leuker en kost geen goudgeld. Nu geniet ik van een Varagids met extra veel Tourpagina's.
  9. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    >>LINK<<

    Ik ben lid van de VARA omdat de programma's die zij maken mij aanspreken. De VARA-gids is een mooi vormgegeven tijdschrift met goede artikelen en achtergrondinformatie. Als programmablad gebruik ik het steeds minder.
    Ik ben voorstander van de Publieke omroep. Ik kijk zelden naar de commerciële zenders.
    Ik zou het heel erg vinden als goede documentaires of achtergrondjournalistiek zouden verdwijnen.
    Alles om de kijkcijfers...


    Hier de VPRO. Om dezelfde redenen.
  10. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Hier de VPRO. Om dezelfde redenen.


    Dit draadje herinnert mij eraan dat ik mijn plan om tientjeslid van de VPRO te worden maar eens moet uitvoeren.
  11. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Kijk, zo kom je nog eens wat te weten...een mooi magazine dus en niet zozeer een programma boekje..

    Ooit jaren lid geweest van de VPRO met gids..Daar stonden destijds inderdaad ook leuke wetenswaardigheden in etc etc.. al was deze destijds, ik spreek in de vorige eeuw, nog best aardig aan de prijs.
    Maar een e-reader, gids en korting op e-books en meteen dan maar lid is idd het overwegen waard..als ik geen e-reader zou hebben zou ik het echt doen..
  12. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Een paar jaar terug hebben we ook deze actie gedaan. Mijn dochter wilde toen heel graag een andere E-reader. En ik stap elk jaar over van tv gids, omdat dat best veel geld scheelt.
    Later heb ik de reader van haar "overgekocht", want ze gebruikte hem te weinig,

    Nu stond ik weer voor de keuze welke gids ik wilde, en toen popte de aktie weer op.

    Dochter wilde nu wel weer een E-reader, dus heb ik ons weer aangemeld bij de Vara. Ieder weer fifty-fifty betaald.
    Vandaag kwam de reader al binnen!


    Ik vind het ideaal, je koopt een e-book bij Bol, en het staat zo op je reader.
Terug naar de lijst