heetwaterkraan/quooker

heetwaterkraan/quooker 

Onderwerp van robinet

Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    5,5jaar geleden heb ik bij mijn nieuwe keuken een heetwaterkraan van de firma Daalderop genomen met een 10 liter boiler. Afgelopen weekend had ik kortsluiting. Balen. Vandaag rondgebeld. Het liefst wilde ik eenzelfde boiler terug i.v.m. makkelijk aansluiten. Helaas wordt deze boiler niet meer geleverd. Ik zal dus alles nieuw moeten nemen. En nu ben ik aan het zoeken naar zo'n zelfde iets. close-in boiler met heet water. Ik zie wel de quooker maar dat zijn reservoirs van 3 liter.
    Wie o wie heeft deze thuisstudie al gedaan en kan mij hierover informeren. Alle tips en adviezen zijn welkom
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Toen de mijne kapot ging door kortsluiting via marktplaats een nieuwe tweedehands gekocht. Voor een schijntje. Aansluiten is niet zo heel moeilijk. De quooker daar droom ik nog even van, wat een geld... was nu voor 50 euro klaar.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Caroline
    Toen de mijne kapot ging door kortsluiting via marktplaats een nieuwe tweedehands gekocht. Voor een schijntje. Aansluiten is niet zo heel moeilijk. De quooker daar droom ik nog even van, wat een geld... was nu voor 50 euro klaar.


    Dan had je een lucky. Ik ben bang dat ik de ellende van een ander koop. Aansluiten hoef ik niet zelf te doen, hier loopt een handige Harrie rond.
    Daarnaast wil ik één kraan.
  4. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef robinet


    Dan had je een lucky. Ik ben bang dat ik de ellende van een ander koop. Aansluiten hoef ik niet zelf te doen, hier loopt een handige Harrie rond.
    Daarnaast wil ik één kraan.


    Hier 1 kraan. Nog even verder sparen voor de quooker combi ( ijskoud, bruisend en heet)
  5. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    Ik heb een franke heetwaterkraan, met plintboiler.
    5 l, bevalt erg goed


    Ze hebben ook 7,5 l boilers.

    >>LINK<<
  6. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    Ik heb er een van GROHE en ben daar heel tevreden over. Had er vroeger een van Quooker en ook daar was ik tevreden over.
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    plintboiler is ook wel handig. komt er weer een keukenkastje vrij. 5 liter is dan wel voldoende??

    Die grohe is wel met een 10 liter close in boiler?
  8. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef robinet
    plintboiler is ook wel handig. komt er weer een keukenkastje vrij. 5 liter is dan wel voldoende??

    Die grohe is wel met een 10 liter close in boiler?


    Soms met veel handafwas en pannen vullen, dan is het net te weinig. Maar dat is sporadisch.
    De kraan heeft een kindveilige sluiting, veilig, maar onhandig. Ik wil een pan in mijn handen houden als ik deze vul. Dat gaat soms met 1 hand lastig. Je kunt de pan uiteraard ook in de gootsteen zetten, maar dat zit eigenlijk niet in mijn systeem.
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef milla


    Soms met veel handafwas en pannen vullen, dan is het net te weinig. Maar dat is sporadisch.
    De kraan heeft een kindveilige sluiting, veilig, maar onhandig. Ik wil een pan in mijn handen houden als ik deze vul. Dat gaat soms met 1 hand lastig. Je kunt de pan uiteraard ook in de gootsteen zetten, maar dat zit eigenlijk niet in mijn systeem.


    Ik ben gewoon te verwend, ik heb een vaatwasserSmile. Voor mij is de kraan ook wel een belangrijke. Ik heb namelijk maar één functionerende arm/hand.
  10. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla
    quote:
    Dit schreef robinet


    Ik ben gewoon te verwend, ik heb een vaatwasserSmile. Voor mij is de kraan ook wel een belangrijke. Ik heb namelijk maar één functionerende arm/hand.


    Ik heb ook een vw-er, maar koekenpannen en goede messen gaan daar niet in.
    En dus geen kindveilige kraan (ik meende me al iets te herinneren van jouw hand).
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef milla


    Ik heb ook een vw-er, maar koekenpannen en goede messen gaan daar niet in.
    En dus geen kindveilige kraan (ik meende me al iets te herinneren van jouw hand).

    kindveilige kraan ontkom je denk ik niet aan. Dat is geen probleem(gelukkig) indrukken en draaien lukt wel. Pan/thermoskan in de gootsteen deed ik altijd al
  12. LeonieCH
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van LeonieCH
    Ik heb een Hotto, nu 3.5 jaar. Monteur is al 2x geweest. Wel goede service, 2e keer net buiten de garantie, maar ik kreeg toch een nieuwe boiler. Ik heb 10 liter.
    Eenpersoonshuishouden, dus niet snel leeg.
Terug naar de lijst