Activity tracker

Activity tracker 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Wil graag van de kerstbonus een activity tracker kopen maar ik weet niet welke....
    Zal hem voornamelijk gebruiken met wandelen maar neem dan ook mijn telefoon mee, dus hoeft niet perse eigen GPS te hebben. Wel hartslagmeter etc.
    Welke hebben jullie en is aan te raden?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hè jammer, je had voor 14,50 een fitbit kunnen krijgen.

    Maar goed, ik heb een honor band 5. Erg blij mee.
  3. Aly_ve
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Aly_ve
    Ik heb de fitbit charge 4.
    Handig en veel mogelijkheden
  4. Lietjuh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lietjuh
    Volgens mij krijg je bij starten met vriendenloterij er nu 1 gratis. Had mail erover, tm 23 /12 geldt dit.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Lietjuh
    Volgens mij krijg je bij starten met vriendenloterij er nu 1 gratis. Had mail erover, tm 23 /12 geldt dit.

    Was tot 12.00u vanmiddag.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik wilde perse één met een saturatie meter, vandaar dat het de honor is geworden. 30 euro koste de mijne. Rechtstreeks bij honor gekocht.
  7. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Ik heb een Fitbit Versa. Een hele fijne tracker. Meet ook je slaap, en je kan er appjes op lezen als die binnenkomen. Werkt in combinatie met je telefoon met gps. Maar meet zonder ook je stappen, hartslag, afstand. Mijn ervaring is, dat goedkoop duurkoop is met trackers. De versa hoef je maar 1 keer in de 5 tot 7 dagen op de laden.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Precies hetzelfde doet mijn honor ook. Zo fijn. Om appjes te ontvangen moet je telefoon wel in de buurt zijn en verbonden met Bluetooth. Ik mis dankzij de honor geen enkel telefoontje meer, dat vind ik wel fijn (mijn telefoon staat standaard stil). Ik heb de band in de nacht nu niet meer om, maar toen ik m'n hartslag een tijd wilde controleren wel. Via app op telefoon kun je dan de info aflezen. Inmiddels iets duurder geworden, €35

    >>LINK<<
  9. Lietjuh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lietjuh
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Was tot 12.00u vanmiddag.


    Oh, dat had ik niet gezien Smile
  10. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Precies hetzelfde doet mijn honor ook. Zo fijn. Om appjes te ontvangen moet je telefoon wel in de buurt zijn en verbonden met Bluetooth. Ik mis dankzij de honor geen enkel telefoontje meer, dat vind ik wel fijn (mijn telefoon staat standaard stil). Ik heb de band in de nacht nu niet meer om, maar toen ik m'n hartslag een tijd wilde controleren wel. Via app op telefoon kun je dan de info aflezen. Inmiddels iets duurder geworden, €35

    >>LINK<<



    Ik heb 'm ook, erg goed ding. Zelfs de saturatie komt zeer dicht in de buurt van een 'echte'.
    En slaapprogramma is uitgebreider dan de Apple watch.
  11. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ik heb 'm ook, erg goed ding. Zelfs de saturatie komt zeer dicht in de buurt van een 'echte'.
    En slaapprogramma is uitgebreider dan de Apple watch.


    Kan je als de zon schijnt, ook nog zien hoelaat het is? Die ik nu heb (Ali expresje) kan ik het display dan niet lezen.
  12. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Kan je als de zon schijnt, ook nog zien hoelaat het is? Die ik nu heb (Ali expresje) kan ik het display dan niet lezen.



    Ja want het licht gaat aan als ik 'm beweeg. Ik heb de interface met de grootste letters in gebruik. Want ik zie anders niks zonder bril. Smile
Terug naar de lijst