Denken jullie al na over de zomervakantie?

Denken jullie al na over de zomervakantie? 

Onderwerp van Annett

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Annett
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annett
    Vorig jaar ging het nog allemaal net met de zomervakantie ivm corona.
    Ben naar de Ardennen geweest met Estivant.
    Nu twijfel ik heel erg wat te doen. Wel of niet al boeken?
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Annett
    Vorig jaar ging het nog allemaal net met de zomervakantie ivm corona.
    Ben naar de Ardennen geweest met Estivant.
    Nu twijfel ik heel erg wat te doen. Wel of niet al boeken?


    Ja hoor, ik heb geboekt. Wat kan je gebeuren? Kunnen ze niet uitvoeren, krijg je je geld terug. Kan je zelf niet gaan, heb je een annuleringsverzekering. Ik heb afgelopen jaar ondanks alle maatregelen een topvakantie gehad.
  3. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Aangezien de hele wereld nu oranje is, boek je dus een reis naar een oranje gebied.
    Dat je annuleringsverzekering, als je wegens Corona perikelen niet kan, dan uitkeert is niet vanzelfsprekend.
  4. Annett
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annett

    Annuleringsverzekering keert idd niet uit met code oranje.
    Vorig jaar was het nog geel toen ik boekte, maar had meer mijn werkgever moeite dat ik ging.
    Denk toch maar om dit jaar in Nederland te blijven....Smile
  5. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    Hier nog niet. Geen idee wat de planning van mijn dochter zal zijn, geen idee of er landen 'open' zullen zijn, geen idee wat ik dan zou willen ... Het blijft bij doelloos rondkijken ☺
  6. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    jaaa, t hele jaar denk ik na over vakantie!!Smile
    Eigenlijk denk ik wekelijks wel na over vakantie, ik heb nog zoveel reisdoelen!

    Hopelijk komend jaar met mijn buscampertje naar Kroatie om te duiken. Dat wilde ik afgelopen jaar al doen, maar toen werd het Elba met een paar duikbuddys - wat ook prachtig was!

    Maar komend jaar dus graag Kroatie (en wie weet wel n weekje via de OA-camping in Slovenie...daar denk ik nog even over na)
  7. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Aangezien de hele wereld nu oranje is, boek je dus een reis naar een oranje gebied.
    Dat je annuleringsverzekering, als je wegens Corona perikelen niet kan, dan uitkeert is niet vanzelfsprekend.


    Mijn vakantie land is in juli echt niet meer oranje hoor. En als dat zo is, kan en zal de reisorganisatie niet uitvoeren, en krijg ik mijn geld terug
  8. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Nee totaal niet mee bezig, eerst maar eens hier goed doorheen komen
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Hopelijk zijn veel landen in september niet meer rood of oranje. En zo wel? Dan blijf ik lekker thuis.
  10. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    Voor mij niet, maar dat heeft andere redenen.

    Al lijkt Slovenie mij geweldig, de staanplaatsen zijn beslist niet prijzig.
    Het vervoer daarheen is een ander verhaal🙂

    Tent in mijn achtertuin kan ook!
  11. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    quote:
    Dit schreef Piep


    Ja hoor, ik heb geboekt. Wat kan je gebeuren? Kunnen ze niet uitvoeren, krijg je je geld terug. Kan je zelf niet gaan, heb je een annuleringsverzekering. Ik heb afgelopen jaar ondanks alle maatregelen een topvakantie gehad.

    O, echt?
    Ik boekte vorig jaar met veel zin. Kinderen en schoonzoon erbij. Ik keek ernaar uit.
    En toen gooide corona roet in het eten.
    Wat kan me gebeuren?
    Ik kan weer een hersenbloeding krijgen.
    Dochter 2 kreeg niets terug toen ze voor veel geld naar huis vloog en ook de steenrijke vluchtmaatschappij die haar vlucht op moment van vertrek annuleerde gaf nul op rekest.
    Gelukkig kwam ze veilig thuis, gelukkig konden we elkaar toen nog omarmen bij thuiskomst. Sindsdien illegaal

    Wat was ik blij dat ik met mijn koortsige coronahoofd mijn dochter kon steunen terwijl ze de hoofdprijs uitgaf voor een ticket naar huis!

    Geloof me, ik ben straks een van de eersten die bij Bart boekt als het weer kan. Maar ik doe het nu even niet.
  12. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ja, blijf lekker in nederland. Een paar daagjes zeilen op de friese meren, ver uit de buurt van mensen blijven.
Terug naar de lijst