overleg met teams

overleg met teams 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Colly


    Ik geloof je meteen. Maar hoe?



    Ehhh dan moet ik even op mijn werklaptop inloggen, en die staat op het werk :)

    Ik kan maandag ff kijken en een foto maken, wanneer niemand anders het heeft verteld

  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Bij Teams hangt er ook van af, welke autorisaties er zijn (gekocht).

    Op Teams van mijn werk kan ik iedereen zien. Op de webapp die ik privé gebruik via een link uit de mail, kan ik bijna niets zien. School Teams heeft alleen voor docenten een aantal opties.
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Je kunt instellen hoe je mensen wilt zien :)

    Dat kan volgens mij alleen in windows. Niet op mijn Ipad.
  4. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Bij mij hangt het er vanaf of ik rechtsreeks via een link inlog of via de agenda van de teamsapp. In het eerste geval kon ik de galerijweergave (zo heet dat als je iedereen tegelijk ziet) niet instellen en zag ik alleen de spreker. In het tweede geval kan ik op de drie puntjes klikken en dan op galerijweergave. Je kunt dit alleen met meerdere mensen uitproberen en niet met één persoon.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Dat kan volgens mij alleen in windows. Niet op mijn Ipad.



    Dat zou goed kunnen Inge, apps in microsoft en Apple werken anders.
  6. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Oja, ik zat al te twijfelen of ik iets zou zeggen als digibeet Smile.
    Maar ik heb idd een windows laptop. Dan werkt het wel zo.
  7. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    Ik heb maandag een teams bespreking en vroeg mij af of je in de gratis variant je achtergrond kunt aanpassen. Ik ben al een poosje op zoek naar die instelling, maar heb het idee dat het in de gratis versie niet kan.
  8. Yvonne48
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne48
    Het is heel makkelijk ..ik "team" via telefoon en laptop...download de app op, bijv je telefoon. In 1e instantie zie je er niet veel . Klik je agenda aan en daar staan alle vergaderingen genoemd
    Achter de bewuste dag staat een blokje " deelnemen " genoemd dat druk je vlak voor de vergadering in
    Dan kun je kiezen, met microfoon aan of uit, met camera aan of uit . Iedereen die meedoet zie je vanzelf op je scherm verschijnen.
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Bedankt voor de input. De meeting is 27 januari aanstaande. Graag maak ik van het aanbod gebruik om met iemand proef te draaien. Ik zal van te voren via pb contact opnemen.
  10. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef LeonB
    Ik heb maandag een teams bespreking en vroeg mij af of je in de gratis variant je achtergrond kunt aanpassen. Ik ben al een poosje op zoek naar die instelling, maar heb het idee dat het in de gratis versie niet kan.


    Voordat je aan het gesprek deelneemt kun je dat instellen, volgens mij ook met de gratis versie.

    Heb je hier iets aan?




  11. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    quote:
    Dit schreef indigo


    Voordat je aan het gesprek deelneemt kun je dat instellen, volgens mij ook met de gratis versie.

    Heb je hier iets aan?






    Ik ga het nog eens proberen. Bedankt!
  12. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Yeahh ik ben operationeel. Vaste computer met webcam. Gisteren getest met een oaster.
    Inge65 bedankt!!
Terug naar de lijst