overleg met teams

overleg met teams 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef robinet
    Binnenkort heb ik een overleg met mijn vrijwilligerswerk. Dit gebeurd via teams. Nog nooit eerder gedaanSmile. Ik wil wel een beetje beslagen ten ijs komen. Ben mij nu dus aan het orriënteren hoe het werkt. Inmiddels heb ik de mail met link ontvangen. Ook heb ik de teams app geïnstalleerd.

    Wellicht wijst het zich allemaal vanzelf uit.
    ..............................


    Super al je werk, was niet nodig geweest, de link in de uinodiging doet het ook in de browser, neem je gewoon deel via je Browser.
    Moet alleen de uinodigende partij als je in de meeting zit je even apart toegang geven, dat is voor haar/hem een druk op de knop.

    Succes
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef robinet
    Yeahh ik ben operationeel. Vaste computer met webcam. Gisteren getest met een oaster.
    Inge65 bedankt!!

    Goed zo!
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Leonard


    Super al je werk, was niet nodig geweest, de link in de uinodiging doet het ook in de browser, neem je gewoon deel via je Browser.
    Moet alleen de uinodigende partij als je in de meeting zit je even apart toegang geven, dat is voor haar/hem een druk op de knop.

    Succes

    Volgende keer even een weekje eerder zeggen. Smile
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Inge65

    Volgende keer even een weekje eerder zeggen. Smile


    Buiten dat, ook nog wat tips gekregen tijdens het teamgesprek. die ik niet in de link had gevonden
Terug naar de lijst