Phissing!

Phissing! 

Onderwerp van ansvanmil

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef koen


    zeker van een negeriaanse prins

    Ja, die arme man had een erfenis gehad en hij kon er niet bij 😂😂😂
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef SFR
    Precies, ik kreeg een week of wat geleden een SMS bericht. Dat ik iets moest doen om het verlopen van een SNS bank account te voorkomen..

    Nu doe ik geen zaken met die bank.. Maar toch dacht ik wel ff: hmm, hoe komen ze aan mijn tel. nummer.. Is mijn identiteit gekloond?

    Griezelig.


    Ik kreeg vannacht een SMS dat mijn betaalpas 31 januari komt te vervallen met een link om gratis een nieuwe aan te vragen met eronder groet Rabobank en daar onder nog eens als ik geen notificaties per SMS wil ontvangen dat ik dat in de App of online kan regelen Smile

    Ben jaren terug zelfs een paar keer gebeld ook dat mijn pas zou worden geblokkeerd als ik bepaalde dingen niet deed niet gedaan dus en contact opgenomen met de Rabo en die wisten (wat ik al verwachte) van niks.
    25 jan '21 - 08:51:06 / 25 jan '21 - 11:19:33
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zelfde sms kreeg ik ook. Het nummer werd herkend als van autorijschool NXXT. Dus ik heb maar even contact gezocht. Zal een oud nr zijn denk ik.
    Plaatje
  4. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Zelfde sms kreeg ik ook. Het nummer werd herkend als van autorijschool NXXT. Dus ik heb maar even contact gezocht. Zal een oud nr zijn denk ik.


    Bij mij een ander nummer heb het opgezocht en afgelopen dagen is het veelvuldig gemeld als vals, ik heb het trouwens wel gemeld (gemaild) bij de Rabobank.

    Dit kreeg ik:
    Plaatje
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb het ook doorgestuurd aan de rabo.
  6. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    Net 8 mailtjes van bolcom dat er een verrassing voor me klaar staat Smile. Ik hoef alleen maar op het linkje te klikken 😇
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Inge_
    Net 8 mailtjes van bolcom dat er een verrassing voor me klaar staat Smile. Ik hoef alleen maar op het linkje te klikken 😇

    O, die heb ik ook! Smile
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dit is de bol mail.
    Plaatje
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dit zijn de afzenders waarmee bol mailt.
    Plaatje
  10. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Die van Rabo kreeg ik ook. Nooit iets met Rabo gehad, dus geen enkele verleiding.
    Doorgestuurd naar www .fraudehelpdesk. nl
    27 jan '21 - 19:15:16 / 11 feb '21 - 22:29:34
  11. Bericht van Rose_s is op 27-01-2021 om 19:51:43 uur verwijderd door Rose_s.

    Reden: Ff opnieuw

     
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Inge_
    Net 8 mailtjes van bolcom dat er een verrassing voor me klaar staat Smile. Ik hoef alleen maar op het linkje te klikken 😇




    Ik ga alleen nog voor het grote geld
    Plaatje
Terug naar de lijst