Nieuwe auto of...?

Nieuwe auto of...? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Sheeba
    Ik ben zeer tevreden over mijn Dacia Sandero StepwaySmile

    Ik lees er goede dingen over. Ik zal eens opletten op de weg of ik er 1 zie rijden want zo op het plaatje heb ik geen idee van de grootte. Maar wel een tikje groter dan een Aygo denk ik?
  2. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Hogere instap, 5 deurs, met airco, crouse control en snelheidsbeperker..
    Zelf heb ik er een trekhaak onder laten zetten rijdt zeer zuinig

    Geen overbodige luxe zit erin, duidelijk dashboard
    Met navigatie
    Heeft ons veilig door de Schotse Highlands gereden in 2019 en vorig jaar naar en door Denemarken



    Maak proefritten, dat is wel mijn advies
    Wil je nog groter kijk dan voor een Duster
    Plaatje
  3. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ik ben nog altijd happy met m'n chevrolet spark Smile
    Ze heeft alles (climate control, iets hogere instap etc) behalve course control..

    Op korte afstand geen gemis..
    Voor de langere afstand neem ik de andere auto mee..


  4. jennie61
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jennie61
    Ik heb sinds 3 jaar een Dacia Logan. Is een stationcar met heel veel ruimte. Een Sandero is veel groter dan een Aygo of Peugeot 107. Niet met elkaar te vergelijken. Dacia is een soort Renault.
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef jennie61
    Dacia is een soort Renault.


    Klopt ik had eerst een Captur, maar die werd totallos gereden, daarna kwam de Sandero...iets goedkoper
  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Dorien

    Ja top, ik kon me het draadje herinneren maar het niet meer vinden. Ben je tevreden met je Micra?


    Ja, ik ben daar tevreden mee. Ik rijd er op zich niet overdreven veel mee want ik heb daarnaast nog een bedrijfsbus en vriend heeft een zakelijke lease auto waar geen beperking van kilometers op zit.
    Als je gaat private leasen raad ik je aan om goed na te gaan hoeveel kilometers je er mee gaat rijden. Want als je boven het aantal afgesproken kilometers komt betaal je flink bij. En bij sommige leasemaatschappijen gaat dat in staffels, bij andere echt per kilometer.
  7. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Ik heb een Mitsubishi Space Star. Heb hem gekocht toen hij 2 jaar oud was, voor een goede prijs. Heb hem nu een jaar en hij bevalt prima. Smile
  8. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28
    Lees even mee, ben ook aan een andere auto toe.

    Mijn Fiat Panda heb ik nu 12 jaar, in 2008 voor 5000 euro gekocht (2 jaar oud en 36.000 km op de teller) en nooit problemen mee gehad. Meer dan 8 jaar ging ik vaak met 3 kinderen en dakkoffer erop naar Italië, Spanje of Zuid-Frankrijk.

    Toen kon ik niet meer betalen en was blij met een auto die nog lang meeging en qua onderhoud (eenvoudig te repareren en goedkope onderdelen) en wegenbelasting ook betaalbaar is. Op dit moment kost een 2 jaar oude Panda gauw 10.000 euro, terwijl ze meer geluid zijn gaan maken. Al gekeken voor een Aygo, maar dan mis ik toch wat bergruimte. Ook heb ik zin in (en geld voor) iets meer auto, zowel technisch als qua uiterlijk ...
  9. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef Dorien
    Ja de Yaris is net een slagje groter dan ik wil. Mar dat is de Sandero ook. Maar die is dan wel weer heel goedkoop en ook op gas...

    >>LINK<<
    zo groot is ie toch niet?

    Scarlet; er is iets meer bergruimte in een Yaris tov de Aygo
  10. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    In het draadje van Jeli had ik de Micra al aangeraden. Maar ja, die is wel een maatje groter dan de Picanto, Up of 107.

    En verder, Dorien: wat fijn dat je tenminste niet berooid achterblijft na al die ellende. Ik hoop dat er een gaaf wagentje voor je uit kan.
  11. Athene45
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Athene45
    Ik rijd een Fiat 500 , een Cabrio. 3 jaar geleden bijna nieuw gekocht. Ik word nog elke dag blij van haar Smile
  12. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Athene45
    Ik rijd een Fiat 500 , een Cabrio. 3 jaar geleden bijna nieuw gekocht. Ik word nog elke dag blij van haar Smile


    Zit je daar niet heel erg laag in?
Terug naar de lijst