LinkedIn en carrièreswitch  

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    Ik ben begonnen aan een studie bedrijfskunde met de bedoeling om zo snel mogelijk een carrièreswitch te kunnen maken. Daarvoor moet ik mijn netwerk uitbreiden en daar lijkt me LinkedIn zeer geschikt voor. Ik krijg nu alleen maar voorstellen e.d. die onderwijs gerelateerd zijn en ik wil juist weg uit het onderwijs. Ik heb al wat tips op het internet gevonden en daar wat mee gedaan. Nu stoei ik alleen nog heel erg met wat ik bij het stukje “info” moet schrijven. Is er hier iemand die me daarmee wil helpen? Of is er iemand die me nog tips kan geven over een carrièreswitch?
  2. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Heel veel succesmet je nieuwe uitdaging.
    Geen ervaring mee hoe het nu gaat. Maar in ververleden van uitvoerder B&u na instalitie telecommunicatie gesprongen later de spring na sociaal maatschappelijk werk met gehandicapten om na jaren terug in de bouw te eindigen.dat was gewoon kijken waar ze me de kans gaven. En take a parachut and jump.
    Nu bijna 14 jr huisvader in de wia.
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Er is een boek solliciteren via linked...gister aan een vriendin aangeraden...
    Ook hoe recruiters en werkgevers zoeken via linked in...
    Ik heb er geen ervaring mee...
    Er zijn ook filmpjes op you tube van auteur van bovenstaand boek
  4. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Carlita
    Er is een boek solliciteren via linked...gister aan een vriendin aangeraden...
    Ook hoe recruiters en werkgevers zoeken via linked in...
    Ik heb er geen ervaring mee...
    Er zijn ook filmpjes op you tube van auteur van bovenstaand boek


    Bedoel je van Aaltje Vincent?
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Ik heb eerst even gekeken wat ik er heb staan☺
    Toch een soort van voorstellen ...wat je doet en het uiteindelijke doel, ik zoek een baan👍

    En je kan het iedere keer aanpassen
    Connecten is wel belangrijk.
    Ga evt werkgevers volgen
    Zorg dat je zichtbaar bent?

    Je kan er ook eerst inzetten waar je mee bezigbent?
    En verder maakt linkedIn zelf ook veel duidelijk
    Er zijn veel groepen
    Ik vind het leuk nu
    🙊

  6. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Pi


    Bedoel je van Aaltje Vincent?

    Ja
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik ga over een paar weken een training over LinkedIn volgen, wil dat best hier delen.


    Ik ben lid geworden van groepen die banen delen in het noorden. Uitnodigingen naar recruter gestuurd, Cv gedeeld en een pitch met wat ik zoek.
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Zoek even naar Grow Large at LinkedIn (GLLI)

    zorg dat je veel connecties krijgt.
  9. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Sheeba
    Ik heb eerst even gekeken wat ik er heb staan☺
    Toch een soort van voorstellen ...wat je doet en het uiteindelijke doel, ik zoek een baan👍

    En je kan het iedere keer aanpassen
    Connecten is wel belangrijk.
    Ga evt werkgevers volgen
    Zorg dat je zichtbaar bent?

    Je kan er ook eerst inzetten waar je mee bezigbent?
    En verder maakt linkedIn zelf ook veel duidelijk
    Er zijn veel groepen
    Ik vind het leuk nu
    🙊



    Ik sta al heel lang op LinkedIn. Maar alles wat ik erop had staan is gerelateerd aan het onderwijs. Heb mijn vaardigheden ge-update, mijn nieuwe studie erop gezet en ben wat nieuwe groepen gaan volgen. Wil nu vooral graag het stukje “info” aanpassen. Maar het schrijven van zoiets is niet mijn sterkste kant. Dus zoek ik iemand die me wil helpen daar een pakkende tekst neer te zetten.
  10. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik ga over een paar weken een training over LinkedIn volgen, wil dat best hier delen.


    Ik ben lid geworden van groepen die banen delen in het noorden. Uitnodigingen naar recruter gestuurd, Cv gedeeld en een pitch met wat ik zoek.


    Zou sowieso leuk zijn als je dat hier zou willen delen.
  11. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef scar
    Zoek even naar Grow Large at LinkedIn (GLLI)

    zorg dat je veel connecties krijgt.


    Bedankt, ga ik bekijken.
  12. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Pi
    Ik ben begonnen aan een studie bedrijfskunde met de bedoeling om zo snel mogelijk een carrièreswitch te kunnen maken. Daarvoor moet ik mijn netwerk uitbreiden en daar lijkt me LinkedIn zeer geschikt voor. Ik krijg nu alleen maar voorstellen e.d. die onderwijs gerelateerd zijn en ik wil juist weg uit het onderwijs. Ik heb al wat tips op het internet gevonden en daar wat mee gedaan. Nu stoei ik alleen nog heel erg met wat ik bij het stukje “info” moet schrijven. Is er hier iemand die me daarmee wil helpen? Of is er iemand die me nog tips kan geven over een carrièreswitch?


    Ik ben adviseur bedrijfsbureau. Voor deze functie wordt ook vaak HBO bedrijfskunde gevraagd. Bedrijfsbureaus ondersteunen grote organisaties bij de bedrijfsvoering en sturing.
Terug naar de lijst