stil hier op de site

stil hier op de site 

Onderwerp van nanda111177

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. nanda111177
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van nanda111177
    Hallo allemaal,

    Sinds eind zomer 2020 lid hier.
    Helaas zie ik nog niet veel uitjes hier in de buurt.
    Had gehoopt hier contacten op te doen , maar helaas.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nanda111177
    Hallo allemaal,

    Sinds eind zomer 2020 lid hier.
    Helaas zie ik nog niet veel uitjes hier in de buurt.
    Had gehoopt hier contacten op te doen , maar helaas.


    Logisch ook nu er door corona weinig kan en mag. Er zijn wat uitjes gepland maar die kunnen alleen doorgaan wanneer dat tzt mogelijk is

    Je kunt zelf altijd iets kleinschaligs afspreken, evt via een regioclub. Of een oproepje doen om bv te gaan wandelen.

    Alles ligt nu even stil, mijn laatste echte uitje was 1 augustus, om gezamenlijk te gaan fotograferen in Amsterdam.

    Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, of online proberen contacten op te doen
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je kunt beginnen met virtueel contact op te doen (zie dat je 3 berichten hebt geplaatst sinds je aanmelding). Meng je op het forum. Vanwege corona is het uiteraard zo goed als onmogelijk om iets te organiseren. Of dacht je dat alleenstaande ouders een uitzondering zijn op de landelijke regels? 🤔😉🤭
  4. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef nanda111177
    Hallo allemaal,

    Sinds eind zomer 2020 lid hier.
    Helaas zie ik nog niet veel uitjes hier in de buurt.
    Had gehoopt hier contacten op te doen , maar helaas.

    Tja, er mag nou eenmaal nog niet zo veel. Toch heb ik veel steun aan OA, juist in deze coronatijd. Gewoon meeleven met elkaar, wat pittige discussies hier en daar en soms slap ge-OH werkt best goed voor mij. En straks, als alles weer mag, gaan we massaal los Smile
  5. nanda111177
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van nanda111177

    klopt maar 3 berichtjes geplaatst en weinig reactie. ik zat meer te wachten op de uitjes of wandelingen etc, wat wel mogelijk is met corona. nee dacht niet dat de alleenstaanden een uitzondering zijn, maar er is naar mijn menming toch genoeg mogelijk met inacht neming van de maatregelen?
    Verder vind ik het erg rommelig op de site waardoor ik niet bij de juiste topics kom
  6. nanda111177
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van nanda111177

    Hoe kan je online contact proberen op te doen?
    Verder vind ik de uitjes die ik zie erg uit mijn regio.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef nanda111177
    Hoe kan je online contact proberen op te doen?

    Door op onderwerpen te reageren. Mee te praten. Op de thuis pagina zie je de actuele onderwerpen.

  8. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef nanda111177
    klopt maar 3 berichtjes geplaatst en weinig reactie. ik zat meer te wachten op de uitjes of wandelingen etc, wat wel mogelijk is met corona. nee dacht niet dat de alleenstaanden een uitzondering zijn, maar er is naar mijn menming toch genoeg mogelijk met inacht neming van de maatregelen?
    Verder vind ik het erg rommelig op de site waardoor ik niet bij de juiste topics kom

    Er is inderdaad genoeg mogelijk. En je kunt altijd zelf een uitje aanmaken/organiseren.

    Wat dat laatste betreft, zelf ga ik naar 'recente inhoud', dan zie ik allr topics op mijn beeldscherm die actief zijn of waarop recent nog gereageerd is. Dat vind ik fijner dan per hoofdonderwerp door te scrollen.
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Het is nu helaas niet echt een goed idee om uitjes te organiseren. Maar misschien moet je gewoon wat op het forum schrijven? Zo doe je contacten op en kun je eventueel ook met iemand apart afspreken.
    Of organiseer zelf een mini-uitje?

    Succes!
  10. nanda111177
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van nanda111177

    waar vind ik recente inhoud, zie dit nergens staan
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Op je mobiel vind je dat hier.
    Plaatje
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Of hier
    Plaatje
Terug naar de lijst