ervaringen sunscreens met zuignappen 

Onderwerp van on-my-own

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je kunt er ook vanuit gaan dat de zuignappen elk jaar vervangen moeten worden. Daar is, denk ik, niks mis mee.
  2. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Denk net zo functioneel als een wit laken aan de buitenkant van je ramen bevestigen.


    Dat doe ik altijd. Aan tesa kleefspijkers die ik op mijn kunststof kozijnen plak. Het werkt heel goed. Blijft lekker koel binnen.
  3. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef josien1


    Dat doe ik altijd. Aan tesa kleefspijkers die ik op mijn kunststof kozijnen plak. Het werkt heel goed. Blijft lekker koel binnen.


    😊😁

    Ja dat hoor ik vaker. En als je dan een douchegordijn (textiel) met een leuke print ervoor hangt, kun je het ook openmaken als de zon weg is.
  4. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea
    Ik heb een raampartij op het zuiden, ruim vier meter breed, vierde verdieping, geen balkon (ja wel een balkon maar niet voor die raampartij). Ik heb meegelezen omdat ik ook op zoek ben naar zonwering voor binnen. Tot nu toe sluit ik binnen de gordijnen maar bij felle zon, die laten nog voldoende licht door maar het wordt er toch erg ongezellig van in de huiskamer en ik kan niet meer naar buiten kijken. Rolgordijnen of vouwgordijnen die in- of op de dag worden gemonteerd zie ik ook niet zitten: de raampartij bestaat uit vier gedeelten naast elkaar in afzonderlijke sponningen, waarvan er twee geopend kunnen worden (bereikbaarheid van die twee ramen wil ik optimaal houden). Vier aparte rolgordijnen naast elkaar lijkt me geen gezicht. Luxaflex is geen optie om dezelfde reden, buiten dat ben ik geen poetser (het schoonhouden van luxaflex vind ik rotwerk, doe je het niet dan worden het stofnesten). En verticale lamellen vind ik te zakelijk, meer iets voor op kantoor. De "zuignap optie" kende ik niet maar ik lees te veel reviews waarin het product als teleurstellend wordt beschreven. Nu heb ik warmtewerende gordijnen van Verosol (het lijkt meer vitrage) gevonden die nog goed uitzicht naar buiten bieden: >>LINK<<

    Ik vind het een mooi plaatje en dit zou erg goed bij mij in huis passen. Heeft iemand ervaring met deze gordijnen (werkt het idd merkbaar tegen de warmte door zonlicht)? En wellicht is het een tip, als alternatief voor sunscreens.
Terug naar de lijst