Help mij aan een huis in midden Nederland

Help mij aan een huis in midden Nederland 

Onderwerp van Kilroco

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    Op advies open ik een apart draadje voor mijn zoektocht!

    Ik ben op zoek naar een appartement of hoekhuis. Tuin mag maximaal mini zijn!
    Nu ben ik op zoek naar een aankoopmakelaar rond lijn Amersfoort-Utrecht-Ede. Zelf kom ik er toch niet tussen, zucht.

    Er zijn hier vast bewoners vanuit dat gebied!
    Suggesties zijn welkom in mijn brievenbus!
  2. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco

    Of gewoon hier natuurlijk, hihi.
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Wat wil je/heb je nodig aan oppervlakte? Zie bv wat leuke in Lombok-West. Mogelijk al weg eenmaal op funda. Maar goed. Ergens beginnen.
  4. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco

    Ik wil een hoekwoning met minituin of een ruim appartement met groot balkon. Ruimtes naast kamer 2 a 3 stuks. Het hoeft niet groot te zijn, 100m2? Slim ingericht ben ik fan van.
    Ik ben geen type voor oude huizen met mijn 2 linkerhanden.

    Ik zoek vooral namen van aankoopmakelaars (goeie ervaringen), hulp bij kiezen van aantrekkelijke wijken en meekijken ook fijn. Bij die huizen staan ook vaak makelaars genoemd 🙂
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Onder het genot van een lekker stamppotje hoop ik mee op dat leuke huisje/die goede aankoopmakelaar. Moet lukken in dat grote gebied.
  6. Gertruud
    Recht zo die gaat

    Toon alleen de berichten van Gertruud
    Ik ben ruim 13 jaar geleden naar Zeist gekomen en makelaar Hol en Molenbeek heeft mij goed geholpen met de aankoop.
    Al enige tijd geleden dus, maar toen al een modulesysteem in welke mate je ondersteuning wilde met verschil in tarief uiteraard.
    Laat maar weten als je meer info wilt.
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Misschien moet je van mini tuin ook even de m2 erbij zetten. Wat jij mini vindt, vindt een ander misschien al groot.

    Verder succes
  9. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco

    Dank al voor de reacties en de pb's. Zo heb ik al een paar namen. Ik ga daar eens achteraan.

    Omvang van de tuin.. ik wil buiten kunnen zitten. Wat zijn dan de afmetingen, geen idee (ik ben zeker niet representatief). Ik denk er nog over hoe ik dat omschrijf. Wat is jouw tuin Rose?
  10. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    Leuk! Kom je in Amersfoort wonen??

    Lijkt me gezellig 🤩
  11. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco

    quote:
    Dit schreef Maxime1969
    Leuk! Kom je in Amersfoort wonen??

    Lijkt me gezellig 🤩


    Yep, bij leuke mensen in de buurt en bij leuke huizen lijn Amersfoort (pré) naar Utrecht Smile
    OV naast de voordeur en klein huisje waar ook logés in kunnen. Ik wilde eerst nul tuin, maar met de ervaringen van de afgelopen 2 jaar mag een minituin.

    Waar ik nu werk hoef ik nooit op kantoor te komen, behalve wanneer ik dat zelf wil. Maar eigenlijk wil ik daarvoor ook wat anders. Plan C wordt dat!
  12. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Wim Bentum, NVM Register Makelaar en Taxateur van Waltmann Makelaars uit Utrecht is een oud klasgenoot van mij van het Revius Lyceum in Doorn. We zijn elkaar uit het oog verloren zoals dat vaak gaat, maar toch zou het kunnen dat als je mijn naam noemt, je wellicht de door jou beoogde ingang in de markt krijgt. Niet geschoten is altijd mis.

    Link: >>LINK<<

    (niet quoten svp)
    22 nov '21 - 22:51:24 / 23 nov '21 - 06:52:19
Terug naar de lijst