Weekgeld thuisblijvend kind 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Margo

    Het is 2 weken inclusief het huishouden en de dagelijkse zorg/ verantwoordelijkheid voor een binnen-kat en ( indien niet te veel werk) de moestuin.

    Daarnaast heb ik niet gezegd: volle koelkast, vriezer en voorraadkast.
    Alleen koelkastSmile

    En ja, ze gaat natuurlijk niet elke dag voor 1 persoon koken voor Max 5 euro.
    Het moet ook voor haar een beetje fijn zijn om thuis te mogen/moeten blijven.


    Je hoeft je niet te verantwoorden, hoor. Ik snap je beredenering wel. Ik ging uit van mijn eigen situatie. Zoon verdient aanzienlijk met zijn bijbaan. Geen huisdieren, geen moestuin. Wel een 'gewone' tuin, maar behalve een keer grasmaaien geen verwachting dat hij méér zal doen dan dat. En, hij is 21....


  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Malero



    En nu ga je jezelf nog verantwoorden ook. Kom zeg. Je vroeg een indicatie wat andere ouders zoude geven en met dat in je achterhoofd + je opsomming van klussen kom je op dit bedrag uit. Ik vind het echt netjes, ook zij heeft vakantie en mag best eens iets bestellen of met vriendinnen een hapje eten ergens.


    Nou echt. Ik zit met verbazing dit draadje te lezen.
    Ik zou wat lekkers achterlaten en wat geld om wat leuks mee te gaan doen.
    Tenslotte ben ik zelf ook op vakantie en heb ik mooi geen poezenoppas nodig.
    Iedereen doet hierin wat goed voelt en wat bij jou en je portemonnee past.
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Margo

    Het moet ook voor haar een beetje fijn zijn om thuis te mogen/moeten blijven.


    Precies dit!
    Goed gedaan Margo.
  4. quote:
    Dit schreef Margo

    Het moet ook voor haar een beetje fijn zijn om thuis te mogen/moeten blijven.

    Precies!
    Ik vind het een mooi bedrag. Alleen al aan een plekje in een kattenpension zou je misschien wel meer kwijt zijn.
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Lijkt mij schappelijk!

    Boodschapjes, een extra om een keer wat lekkers te bestellen of halen, klusjes doen en misschien een mini feestje als moeders van huis is.😁😜

    Ze zijn veel duurder als ze meegaan.😂
Terug naar de lijst