tesa thermo cover

tesa thermo cover 

Onderwerp van Frank-en-kids


Dit onderwerp is gesloten.
door Frank-en-kids zelf op 7 oktober 2022 om 08:04:21

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    De folie zit niet direct op het glas maar een stukje daarvan af, zodat er ongeveer 2,5 cm tussen folie en glas zit.
    Die folie kun je niet lappen lijkt me.



    Ik zie het nu idd, dan wil het niet en kan het idd na de winter
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Duurder maar hetzelfde effect
    Plaatje
  3. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ik heb deze folie toevallig gisteren op de ramen in mijn voordeur bevestigd. Ga ook nog paar kleine raampjes waar enkel glas zit doen. Ben heel benieuwd.
  4. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids

    quote:
    Dit schreef Yaris
    Ik heb deze folie toevallig gisteren op de ramen in mijn voordeur bevestigd. Ga ook nog paar kleine raampjes waar enkel glas zit doen. Ben heel benieuwd.


    Hoe ging t aanbrengen van de folie. En is deze zo dun dat deze kwetsbaar is?
  5. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids


    Hoe ging t aanbrengen van de folie. En is deze zo dun dat deze kwetsbaar is?


    Er staan op youtube verschillende filmpjes hoe de folie aan te brengen.
    Ik heb het vorig jaar gekocht en uiteindelijk toch niet gebruikt omdat ik het te dun vond. Het is voor de enigste ruit (voordeur met bubbeltjes glas) in mijn huis met enkel glas. Daar zit nu een rolgordijn voor en als het kouder wordt bevestig ik daar een vel bubbeltjesplastic in. De folie is idd erg dun en in mijn ogen kwetsbaar maar dat hangt natuurlijk ook af van de plek waar je het gebruikt.
    Als je handig bent is het denk ik wel makkelijk aan te brengen. En het creëert een stilstaande luchtlaag die vast wel wat helpt.

    24 sep '22 - 15:48:59 / 24 sep '22 - 16:41:44
  6. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids


    Hoe ging t aanbrengen van de folie. En is deze zo dun dat deze kwetsbaar is?


    Het aanbrengen viel me mee, al scheelt het dat de voordeur hier uit 'oneffen' glas bestaat, waardoor het minder goed opvalt dat de folie niet helemaal glad gespannen is. Ook met föhn krijg ik het niet volledig glad.

    Het is qua dikte denk ik vergelijkbaar met inpakfolie. Wellicht werkt dat net zo goed Smile

    We moeten er nu alleen aan denken de voordeur niet dicht te drukken door tegen het glas aan te duwen, want denk dat je er dan doorheen gaat.
Terug naar de lijst