eco stand vaatwasser

eco stand vaatwasser 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef malva
    Ik doe het gewoon met de handSmile
    Beetje warm water, geeft warme handenSmile en zo klaar. En samen geeft het vaak quality time. Kindrren praten makkelijker tijdens een klusje samenSmile

    En 0,00 electra.... oke een klein beetje voor een bakje heet waterSmile
    Heel erg ecoSmile



    Ik ook...had een vaatwasser maar die stond al 4 jaar te nixen..dus weggedaan..mooie ladenkast ervoor terug.

  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef EllesB
    Waarom mag dat niet volgens de witgoedhandelaar?

    Te vaak een glasvaat doen, is niet goed. Vanwege de lage temperatuur.

    Ik heb 's nachts nooit wat aan, mijn oude vaatwasser had issues waardoor de "stop" eruit sloeg.


    Bij mijn Bosch heet het vario speed programma. 50% tijdbesparing niet heet waardoor de leidingen en afvoer niet goed schoonspoelt, aankoekt.
    Als ik dat programma draai dan niet met te vuile afwas en daarna weer een hetere wasbeurt
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef robinet


    Bij mijn Bosch heet het vario speed programma. 50% tijdbesparing niet heet waardoor de leidingen en afvoer niet goed schoonspoelt, aankoekt.
    Als ik dat programma draai dan niet met te vuile afwas en daarna weer een hetere wasbeurt


    Die Bosch van mij die alleen maar 28 min. afwassen doet op een graad of 50 draait al 16 jaar probleemloos (geen inbouw)
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef robinet
    Op welke stand zetten jullie de vaatwasser. In de regel zet ik de vaatwasser op de pannenstand 2 uur en 15 minuten. Mijn zus zet hem altijd op de eco stand want dan is het verbruik een stuk minder zegt zij.
    Eco stand daar doet mijn vaatwasser 3 uur en 30 minuten over. Dat gaat zo tegen mijn gevoel in dat het dan zuiniger zou zijn.
    Ik zet hem 2x per week aan dus die luxe gun ik mij wel.

    Is de eco stand echt veel voordeliger?

    Langer betekent vooral langer spoelen met hetzelfde (koudere) water. En netto bespaart dat stroom en dus geld.
  5. hilda50
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van hilda50
    bij mij
    duurt het ook 3 uur zet hen altijd op 1 uur
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ik moet er niet aan denken dat die vaatwasser 3 uur staat te draaien
  7. quote:
    Dit schreef Carla-S
    Ik moet er niet aan denken dat die vaatwasser 3 uur staat te draaien

    's nachts. De mijne hoor ik amper.
  8. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Mijn vaatwasser draait 14 jaar op de Eco stand. Ik doe deze na het avondeten aan en voor het na bed gaan, is deze klaar. In de ochtend of s middags na het werk, wordt deze uitgeruimd.
Terug naar de lijst