Jack Dorsey gaat Signal elk jaar 1 miljoen dollar doneren

Jack Dorsey gaat Signal elk jaar 1 miljoen dollar doneren 

Onderwerp van Leonard

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Mede-oprichter Jack Dorsey van Twitter laat in een blogpost weten dat hij jaarlijks 1 miljoen dollar zal schenken aan de versleutelde chatapp Signal.
    Sociale media mogen volgens Dorsey niet eigendom zijn van een enkel bedrijf of een groep bedrijven en moeten ‘veerkrachtig zijn tegen de invloed van bedrijven en overheden’.
    Signal wordt ontwikkeld door de Signal Foundation en Signal Messenger LLC. Gebruikers kunnen elkaar niet alleen berichten sturen, maar met elkaar ook (video)bellen.

    Bron
    >>LINK<<
  2. Zwombandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwombandje
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Mede-oprichter Jack Dorsey van Twitter laat in een blogpost weten dat hij jaarlijks 1 miljoen dollar zal schenken aan de versleutelde chatapp Signal.
    Sociale media mogen volgens Dorsey niet eigendom zijn van een enkel bedrijf of een groep bedrijven en moeten ‘veerkrachtig zijn tegen de invloed van bedrijven en overheden’.
    Signal wordt ontwikkeld door de Signal Foundation en Signal Messenger LLC. Gebruikers kunnen elkaar niet alleen berichten sturen, maar met elkaar ook (video)bellen.

    Bron
    >>LINK<<

    'K wil je graag laten weten dat ik vorige maand een bod gedaan heb op Signal.
    Ik wil niet opscheppen maar het is een bedrag met maarliefst negen cijfers achter de komma.
    Ze denken er blijkbaar serieus over na en nemen daar de tijd voor want ik heb nog geen antwoord gehad.
    'T is maar even dat je 't weet.
    Vind ik wel zo fair.
  3. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard

    quote:
    Dit schreef Zwombandje

    'K wil je graag laten weten dat ik vorige maand een bod gedaan heb op Signal.
    Ik wil niet opscheppen maar het is een bedrag met maarliefst negen cijfers achter de komma.
    Ze denken er blijkbaar serieus over na en nemen daar de tijd voor want ik heb nog geen antwoord gehad.
    'T is maar even dat je 't weet.
    Vind ik wel zo fair.


    9 lijkt me ook wel weinig, DE aansprekende nullen tegenwoordig zijn ronna en quetta.
Terug naar de lijst