Nieuwe wasmachine en droger

Nieuwe wasmachine en droger 

Onderwerp van Marlies

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Judith


    Hoe bevalt je wasmachine? Welke AEG heb je uiteindelijk genomen?

    Mijn Samsung is zo goed als overleden. Een machines met stoomfunctie, waar ik hier over las, lijkt me wel geinig. Maar pfoeh... welke dan? De Beko heb ik gezien bij de Expert. Die wordt het niet. Iemand nog tips?



    Waarom geen Beko?
  2. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    Waarom geen Beko? Ik vond ze zo 'goedkoop' aandoen. Kleine opening, stugge rubbers, ruwe trommel, wiebelige knopjes. Ik heb wel wat geld over voor een wat meer luxe gevoel, zeg maar.Smile
    AEG voldoet daar wel aan, en heeft ook machientjes met stoom. En ook nog zeer betaalbaar. Maar die zijn momenteel even lastig leverbaar. Vanwege corona, mompelde de verkoper.
    Als ik niet oppas, ga ik er zo ook voor de tweede keer intrappen bij Samsung (zonder stoom).Smile
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Judith
    Waarom geen Beko? Ik vond ze zo 'goedkoop' aandoen. Kleine opening, stugge rubbers, ruwe trommel, wiebelige knopjes. Ik heb wel wat geld over voor een wat meer luxe gevoel, zeg maar.Smile


    Ik snap wel wat je bedoeld. Anderhalf jaar geleden hield mijn AEG droger er mee op. Een reparatie zou best prijzig zijn, dus wilde ik liever een nieuwe.
    Mijn wasmachine van net iets over de 10 jaar, ook AEG, ging rare geluiden maken en toen besloot ik dat ik ook een nieuwe wasmachine wilde:).

    Maar ja, zowel een droger als een wasmachine paste niet zo goed in budget. Dus ben ik reviews gaan lezen van "goedkopere" merken.
    En toen ben ik dus toch voor Beko gegaan:) Online gekocht, dus ongezien.

    En het valt me zo erg mee! Veel programma's, gewoon alles wat ik wilde. Ik vond het zo stom dat ze minder diep zijn dan andere merken. Maar omdat ik ook de droger ervan heb, staat het gewoon netjes en heb ik net iets meer bijkeuken over:).
  4. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Even uppen
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik zie dat ik 2 jaar terug nog heel blij met mij Beko wasmachine was.
    Nu nog wel hoor, maar hij is meer geluid gaan maken, en hij krijgt een "bobbel" aan de voorkant waar roest onder zit. Dat heb ik nog nooit bij een wasmachine gehad.
  6. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    Het was begin deze maand alweer zeven jaar geleden dat ik mijn huidige wasmachine en warmtepompdroger kocht (allebei Siemens iQ800 Sensoric). Nog steeds erg tevreden mee. De wasmachine hoor je vrijwel niet, zelfs als je ernaast staat. De droger maakt iets meer geluid, maar het geluidsniveau is nog steeds acceptabel (ik durf hem gewoon 's nachts aan te zetten, bijvoorbeeld).

    Er was alleen een logistiek probleempje bij de levering. Ik wilde de droger op de wasmachine geplaatst hebben en van Coolblue moest ik per se een monteur daarvoor laten komen. Dat dat (als ik het me goed herinner) 25 euro kostte vond ik nog niet zo'n probleem, maar dat die monteur pas een week na levering van de spullen kon komen vond ik een stuk vervelender. Op de dag van levering even met de bezorgers staan praten en als ik zelf het tussenstuk op de wasmachine zou schroeven (mochten zij niet doen; dat is het werk van de monteur), wilden zij de droger er wel op tillen. Allebei de jongens een tientje gegeven en de monteur afgebeld. Probleem opgelost.

    Hiervoor had ik een Siemens. Ik ben zeer tevreden over hun serviceafdeling, maar minder tevreden over het feit dat ik daar tevreden over ben. Smile Binnen de garantieperiode (7 jaar) moest 'ie al een keer gerepareerd worden en vrij kort nadat de garantie afgelopen was, was er weer een probleem mee, waardoor ik besloot dan maar een machine van een echt merk te kopen. Toen hij het nog deed was het trouwens wel een fijne wasmachine. Mijn wasdroger (AEG) was op zich nog wel goed, maar omdat hij best veel stroom verbruikte, heb ik destijds besloten hem meteen maar te vervangen door een warmtepompdroger. Ik had maar 1 stroomgroep tot mijn beschikking en de warmtepompdroger kan ik tegelijk met mijn wasmachine aanzetten; met een gewone droger lukt dat niet.
  7. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ik up dit draadje even, want mijn condensdroger heeft het begeven. Ik droog er alleen beddengoed, handdoeken etc in. Zelden andere was en in de zomer hang ik het zoveel mogelijk buiten.

    Ik weet dat een warmtepompdroger energiezuiniger is, maar wel duurder in aanschaf en het drogen duurt langer. Daarnaast hoor en lees ik verschillende ervaringen in de kwaliteit van het drogen zelf.


    Twijfels dus over wat nou de beste keuze is. Een beetje stil is ook wel fijn, want dat ding staat op de overloop.

    Tips?
  8. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Marlies
    ....Coolblue's keuze is van het merk Haier, daar had ik nog niet van gehoord en neig meer naar een bekender merk.
    ...


    Je weet dat Haier dan dus CoolBlue betaald heeft he zodat ze de keuze van Coolblue zijn.
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Leonard


    Je weet dat Haier dan dus CoolBlue betaald heeft he zodat ze de keuze van Coolblue zijn.


    Ik heb toevallig een Haier. Of eigenlijk niet toevallig. Mijn vorige machine was ook een Haier. Had toen weinig geld in de knip en was destijds bij BCC en die raadde mij de Haier aan.
    Ik heb er 8 jaar plezier van gehad en er nooit een monteur bij hoeven halen. Hij was na 8 jaar op en begon wat lawaai te maken.

    Dus de volgende machine werd weer een Haier. Gekocht bij Cool Blue. Alweer 7 jaar plezier van en ook nooit iets mee gehad.
  10. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Leonard


    Je weet dat Haier dan dus CoolBlue betaald heeft he zodat ze de keuze van Coolblue zijn.


    Hahaha, en ik denken dat er een reactie was op mijn vraag, maar helaas Smile
    Misschien toch maar eigen draadje openen...
  11. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Yaris



    Twijfels dus over wat nou de beste keuze is. Een beetje stil is ook wel fijn, want dat ding staat op de overloop.

    Tips?


    Waar ik niet zo tevreden ben over hun wasmachine, ben ik wel tevreden met de condensdroger van Beko. Hij doet het beter dan de AEG die ik hiervoor had.
    Hij doet er wel lang over, ruim 2 uur over mijn doeken.
  12. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Waar ik niet zo tevreden ben over hun wasmachine, ben ik wel tevreden met de condensdroger van Beko. Hij doet het beter dan de AEG die ik hiervoor had.
    Hij doet er wel lang over, ruim 2 uur over mijn doeken.


    Dank je! Welke heb je?
Terug naar de lijst