Energietarieven per 1 maart

Energietarieven per 1 maart 

Onderwerp van Yaris

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Wat worden bij jullie de tarieven per 1 maart?

    Bij Greenchoice ga ik dan 70 cent per KwH betalen en 2,35 per m3 boven prijsplafond.

    Mijn moeder gaat bij Eneco 1,82 per m3 betalen. Dat scheelt nogal....

  2. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Eneco, en door jouw berichtje weet ik nu dat de prijs flink naar beneden gaat. Wel 40% qua gas…. Nog wel boven plafond dus.

    0,46 per kWh.
  3. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Ik zit bij Zonneplan, dynamisch. En de tarieven zijn zelfs op de duurste uren niet zo hoog als die van jou, @Yaris. Volgens mij de moeite waard om een kijkje te nemen!
    Plaatje
  4. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    Geen idee nog, of kan het zijn dat Vattenfall niet veranderd?
  5. Henri055
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Henri055
    €0,82 per kWh en €2,78 per m3 gas bij Energiedirect.
    Absurd hoge prijzen en daarom net afgelopen weekend overgestapt. Elektriciteit ga ik afnemen bij Tibber met een dynamisch contract. Zij bieden geen gas dus dat gaat middels een variabel contract via Budgetenergie. Zonneplan had ik nog niet van gehoord.
    Elektriciteit dynamisch is voor mij wel handig. Dan kan ik eindelijk mijn auto weer eens thuis opladen. De laadpaal staat nu al twee maanden uit omdat laden op straat (helaas 5 minuten lopen vanaf mijn huis) goedkoper is. (nou ja, kom ik aan mijn stappen)
    Gas hoeft van mij niet dynamisch omdat ik toch weinig controle heb over wanneer ik het gebruik. Ik heb gas nodig wanneer ik het koud heb, niet wanneer het toevallig goedkoop is.
  6. quote:
    Dit schreef Fri1974
    Geen idee nog, of kan het zijn dat Vattenfall niet veranderd?


    Ik zit ook bij Vattenfall en heb ook nog geen nieuwe prijzen ontvangen. Dus ga er inderdaad van uit dat zij nog niet veranderen. Nu is dat voor ons ook niet zo spannend, omdat wij zowel voor gas als stroom (ruim) onder het plafond zitten.
  7. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Colly
    Ik zit bij Zonneplan, dynamisch. En de tarieven zijn zelfs op de duurste uren niet zo hoog als die van jou, @Yaris. Volgens mij de moeite waard om een kijkje te nemen!


    Dank je. Ik heb hier al eens naar gekeken en ziet er interessant uit. Punt is een beetje dat ik graag weet waar ik maandelijks aan toe ben en dat is met een dynamisch tarief wat lastiger.
  8. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Als je ziet dat er elders een betere prijs gehanteerd wordt, kun je direct overstappen. Ik snap je wel, hoor. Maar met de variabele prijzen en de vaste maandprijs is je zekerheid ook aardig beperkt.
  9. 0.26 aan stroom
    1.35 aan gas
  10. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Elizabeth27
    0.26 aan stroom
    1.35 aan gas

    Waar is dit?
  11. quote:
    Dit schreef Elizabeth27
    0.26 aan stroom
    1.35 aan gas

    Smile
  12. Ik heb meegedaan aan een veiling via vereniging eigen huis. Dit is bij engie. Ik ben een 2 jarig contract aangegaan. Nu 2e jaar in. In het begin dacht ik jeetje wat betaal ik veel aan gas.... Nooit zoveel betaald. Maar daarna gingen de prijzen de lucht in. Stroomprijs normaal. Net als anders...
Terug naar de lijst