kiezen van foto werkt niet

kiezen van foto werkt niet 

Onderwerp van GerardTN

Terug naar de lijst
  1. GerardTN
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van GerardTN
    Ik probeer een foto in een tekst te plakken, maar de knop om een bestand (wat al toegevoegd is) te laden doet niets. Edge, chrome, firefox geprobeerd, maakt niet uit.
    Concept laden lukt ook niet, op die knop verdwijnt de hele pagina en ben ik alles kwijt. Smile
    Gaat alleen op voor nieuwe post op OA, op deze pagina een foto laden lukt wel zie ik.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef GerardTN
    Ik probeer een foto in een tekst te plakken, maar de knop om een bestand (wat al toegevoegd is) te laden doet niets. Edge, chrome, firefox geprobeerd, maakt niet uit.
    Concept laden lukt ook niet, op die knop verdwijnt de hele pagina en ben ik alles kwijt. Smile
    Gaat alleen op voor nieuwe post op OA, op deze pagina een foto laden lukt wel zie ik.

    Hai Gerard,
    Ik moet hier even goed naar kijken, maar kan dat vanwege vakantie pas na 6 maart doen.
    Als je in de tussentijd nog verhelderende zaken tegenkomt dsn houd ik me aanbevolen.
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Kun je me precies uitleggen hoe je bij deze fout uitkomt?

    het lijkt namelijk gewoon te werken....

    (heb je javascript aanstaan?)
  4. GerardTN
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van GerardTN

    Hoi Bart,

    Dit (zie foto) krijg ik wanneer ik op de ‘alleen over’ pagina een nieuw topic aanmaak, en dan probeer een bijlage te selecteren met een knop ‘Selecteer bijlage’
    Het debug venster van edge laat ook een fout zien ‘parent.add_bijlage is not a function at doe-bijlage.’ Het lijkt er op dat er een java functie ontbreekt bij deze pagina? Java script staat aan (anders zou deze fout ook niet tevoorschijn komen zo).

    Als ik een nieuw topic aanmaak in een andere rubriek werkt de knop trouwens wel, dus het lijkt specifiek voor de AO pagina.
    De foto hier onder is met dezelfde knop geladen.

    Hoop dat er wat aan te doen is.
    Groetjes,
    Gerard

    Plaatje
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Aha, duidelijk.

    Ik ga even zoeken kijken wat ik ermee kan.
    Dank
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ik denk dat ik het opgelost heb. Ik hoor graag of dat inderdaad zo is.
Terug naar de lijst