Wie gebruikt er nog exel

Wie gebruikt er nog exel  

Onderwerp van Lisam3

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3
    In deze moderne tijd zijn er veel apps om je financieel op orde te houden en ook krijgen. Gebruik voor mijn werk nog steeds Exel, vindt het makkelijker en meer overzicht. Leer ook andere te gebruiken Smile En die vinden het fijner dan een app. Die vaak ook nog eens duur betaald zijn of zoveel updates hebben dat ze niet meer werken.
  2. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    Gebruik Exel van Microsoft office voor leraren en studenten is een 1 malige uitgaven van rond de 30 euro
    (dus niet de 360 versie waar je maandelijks voor moet betalen)

    maar ook Calc van open office en de Exel versie van libre office
    de laatste 2 zijn gratis en kunnen bijna alles als de versie van Microsoft office
  3. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    Bij Excel kan jezelf nog programmeren en formules maken. Bij de apps krijg je alleen wat er is ingebouwd…
    Ik doe dus ook alles (uiteindelijk) met Excel.
  4. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    Gebruik Exel van Microsoft office voor leraren en studenten is een 1 malige uitgaven van rond de 30 euro
    (dus niet de 360 versie waar je maandelijks voor moet betalen)

    maar ook Calc van open office en de Exel versie van libre office
    de laatste 2 zijn gratis en kunnen bijna alles als de versie van Microsoft office


    Gebruik Exel van Microsoft Office 365 en betaal 10 euro per maand.

    Heb ook gekeken naar Open Office en Libre Office en die kunnen inderdaad hetzelfde maar Microsoft toch mijn favoriete.
  5. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Jazeker, tuurlijk ! Smile
  6. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef Lisam3
    Heb ook gekeken naar Open Office en Libre Office en die kunnen inderdaad hetzelfde maar Microsoft toch mijn favoriete.

    Zelf vind ik LibreOffice fijner werken dan Excel, maar bij meer dan 256 tabs of zo stopt die ermee, merkte ik toen ik een spreadsheet met 1760 tabs moest laden. Smile Excel kon er gelukkig wel mee overweg.
Terug naar de lijst