feest voor 60 jarige

feest voor 60 jarige 

Onderwerp van tineke69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    Mijn vriend wordt 60 jaar volgende week en geeft een feest het lijkt me leuk om iets te doen voor hem.. Maar zo lang kennen we elkaar ook nog niet dat ik herinneringen kan delen of iets in elkaar kan zetten. En van andere gasten kan ik helaas weinig verwachten. Natuurlijk hang ik wel slingers, ballonnen ed met 60 jaar op. Heeft er iemand nog ideeën wat ik nog meer zou kunnen doen?
    Bedankt voor het meedenken!
  2. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Geef hem bv een hartjesboom. >>LINK<< met een mooie kaart waarin je hem wenst dat de boom net zo mag bloeien als jullie liefde en zijn leven de komende jaren.
  3. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    quote:
    Dit schreef Mimi
    Geef hem bv een hartjesboom. >>LINK<< met een mooie kaart waarin je hem wenst dat de boom net zo mag bloeien als jullie liefde en zijn leven de komende jaren.



    Wat een leuk idee!! En dan te bedenken dat hij vroeger een eigen boomkwekerij had Smile
  4. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Veel kranten bieden de mogelijkheid om een krant van je geboortedag te bestellen. O.a. het historisch archief: >>LINK<<
  5. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    Wat een leuke ideeën al, een postzegel kun je ook laten maken dacht ik?
    Of vraag de gasten, geen idee hoeveel dat er zijn? Om per maand een kaart te sturen met 60 + 1 maand, tot ie weer jarig is?

    12 gasten zullen er wel zijn toch?
    Anders 2 of 3 per maand?
    Zo blijft ie zeker nog een jaar aan deze leeftijd herinnert worden.

Terug naar de lijst