NL ziet

NL ziet 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ik kwam deze aanbieding tegen.

    >>LINK<<


    Mis niets deze zomer. Geniet overal in huis, onderweg of op vakantie binnen de EU van jouw favoriete tv-series, programma’s, documentaires en films. Download de app en kijk op jouw favoriete apparaten, zoals je tv, laptop, tablet en telefoon. Kijk nu 2 maanden NLZIET Extra voor €4,95, daarna vanaf €8,95 per maand.

    Mijn tv abonnement bij Ziggo kost me € 12,50 de goedkoopste.

    Ik kijk heel weinig tv maar wil het ook eigenlijk niet kwijt.


    Iemand hier bekend mee. Vaak storing bv ?? Of andere dingen waar ik op moet letten?
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb sinds een maand alleen nog internet.

    TV kijken doe ik sindsdien met NLZiet (niet NL Ziet Extra; ik heb geen behoefte aan 10 extra zenders) en het bevalt mij prima.
    Ik kijk toch alleen maar naar programma's op de Nederlandse tv. Nu kan ik programma's kijken wanneer ik wil. Ook vooruit kijken is mogelijk.
    Ook veel minder last van reclame. En ik ben iets goedkoper uit. Ook gemakkelijk om via tablet of telefoon programma's te bekijken.

    Met een proefabonnement kun je goed ondervinden of dit iets voor jou is. Gewoon doen?

  3. Bericht van Polarbeertje is op 02-07-2023 om 22:28:50 uur verwijderd door Polarbeertje.

    Reden: Niet belangrijk

     
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik heb sinds een maand alleen nog internet.

    TV kijken doe ik sindsdien met NLZiet (niet NL Ziet Extra; ik heb geen behoefte aan 10 extra zenders) en het bevalt mij prima.
    Ik kijk toch alleen maar naar programma's op de Nederlandse tv. Nu kan ik programma's kijken wanneer ik wil. Ook vooruit kijken is mogelijk.
    Ook veel minder last van reclame. En ik ben iets goedkoper uit. Ook gemakkelijk om via tablet of telefoon programma's te bekijken.

    Met een proefabonnement kun je goed ondervinden of dit iets voor jou is. Gewoon doen?




    Ja denk wel dat ik die 2 maanden ga proberen.

    Ik kijk ook alleen dan Nederlandse tv.
  5. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik heb sinds een maand alleen nog internet.

    TV kijken doe ik sindsdien met NLZiet (niet NL Ziet Extra; ik heb geen behoefte aan 10 extra zenders) en het bevalt mij prima.
    Ik kijk toch alleen maar naar programma's op de Nederlandse tv. Nu kan ik programma's kijken wanneer ik wil. Ook vooruit kijken is mogelijk.
    Ook veel minder last van reclame. En ik ben iets goedkoper uit. Ook gemakkelijk om via tablet of telefoon programma's te bekijken.

    Met een proefabonnement kun je goed ondervinden of dit iets voor jou is. Gewoon doen?



    Kun je ook via NL ziet een serie terugkijken?
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Kun je ook via NL ziet een serie terugkijken?


    Jazeker. Zo heb ik de serie Dag en Nacht bekeken, waarvan alle delen al waren uitgezonden, maar waarvan ik er geen op tv heb gezien.
    En ook vooruit kijken. Zo heb ik de serie Anoniem een maand geleden al helemaal gezien.

    Ik vind het ideaal. Kijken wanneer en waar ik wil.


  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    Ik heb het zomer abonnement genomen, kijken of het mij bevalt. Smile
  8. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Ik heb het zomer abonnement genomen, kijken of het mij bevalt. Smile


    Ja ik zit nog te prakkiseren. Gisteren ook al Netflix afgesloten omdat ik niet meer illegaal kan meekijken Smile
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70

    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Ja ik zit nog te prakkiseren. Gisteren ook al Netflix afgesloten omdat ik niet meer illegaal kan meekijken Smile



    Netflix kun je geen tv zenders zien.
    Dat was voor mij een belangrijk punt omdat ik zo weinig kijk
    is dit voor mijn goedkoper.Smile
Terug naar de lijst