Soepmaker

Soepmaker 

Onderwerp van Imke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke
    Ik eet graag soep, liefst van die gladde. Eigenlijk zou ik een nieuwe staafmixer moeten kopen, want hij lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Maar een soepmaker zou ook handig zijn. Zoals ik het lees, gooi ik de gesneden groentes in de soepmaker met het water en de bouillon en na een minuut of 20 heb ik warme gladde soep.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik vraag mij af of ik dan ook kleine porties kan maken en of het apparaat makkelijk schoon te maken is.

    Ik ben benieuwd Smile
  2. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik heb er 1!
    Heb een beetje een te grote, zoek er een waar je een kleine hoeveelheid in kunt maken.
    Ik vind het een handig ding!
    Heb overigens ook een staafmixer 😉

    Schoonmaken is net zoals alle apparaten.. het is te doen.
    Ik spoel meteen de deksel met staafmixer af zodat het niet zo aankoekt
  3. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Ik heb de Optimum G2.3, en gebruik hem iedere dag, in elk geval als blender.

    Hij vreet aardig wat stroom, maar je hoeft hem steeds maar eventjes te gebruiken. En inderdaad, binnen no time heb je warme soep door de ingrediënten erin te doen en op een knopje te drukken.
    Je kan er ook bijvoorbeeld amandelmeel mee maken uit verse amandelen. Hij is superkrachtig. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en een receptenboekje.

    O, en ik zocht er even snel een plaatje van een rode bij, maar hij is ook gewoon in Nederland te bestellen en in andere kleuren, hoor.

    Plaatje
  4. LeonieCH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LeonieCH
    Als je gewend bent ui en knoflook te fruiten voor de smaak is het handig daar bij aanschaf op te letten.
    De meeste verwarmen en pureren, maar fruiten niet.

  5. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke

    Dank jullie wel!

    Welke heb jij Marjan?
    Klinkt goed Colly.
    Goeie tip Leonie. Hoe doen jullie dat met aanfruiten Marjan en Colly?
  6. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Imke
    Dank jullie wel!

    Welke heb jij Marjan?
    Klinkt goed Colly.
    Goeie tip Leonie. Hoe doen jullie dat met aanfruiten Marjan en Colly?


    Ik fruit het ook eerst aan, omdat rauw erin gegooide knoflook en ui veel scherper smaken dan gefruite. Maar dat is persoonlijke smaak. De andere groenten komen wel heel goed tot hun recht.
Terug naar de lijst