Telkens code Microsoft-account

Telkens code Microsoft-account 

Onderwerp van Fri1974

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    Beetje vreemd en hoe kan ik het stoppen;
    Ik heb een hotmailaccount, die ik gebruik naast mij dagelijkse mail account. De laatste tijd ontvang ik minstens eens per dag een code om in te loggen. Alleen vraag ik hem zelf niet op. Mijn wachtwoord heb ik al aangepast ( zeer regelmatig, juist hierom). Het begint irritant te worden. Ik heb hem vandaag al twee keer gehad. Ik heb de neiging om het adres op te heffen, maar er zit ruim 23 jaar sentinent achter. Het was mijn eerste mailadres, aangemaakt voor mijn reis naar AustraliëSmile

    Is dit te stoppen?
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Vraag mij even wat af:
    Wat voor code krijg je toegestuurd en hoe krijg je die toegestuurd?
    Doe je iets met die code?
    Hoe weet je dat het van dat mailadres is?
  3. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Vraag mij even wat af:
    Wat voor code krijg je toegestuurd en hoe krijg je die toegestuurd?
    Doe je iets met die code?
    Hoe weet je dat het van dat mailadres is?


    Een code van een x-aantal cijfers naar mijn tweede mailadres. Dat heb ik als backup adres gegeven. Voorheen kon ik gewoon inloggen met adres en WW bedenk ik me net. Maar dat is al zeker een jaar geleden. Ik gebruik de code alleen als ik zelf in hotmail wil kijken. Dan ga ik bewust naar hotmail.com, ontvang per mail die code en kan dan inloggen. Daarom denk ik vrijwel zeker te weten dat het daar vandaan komt.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Dan lijkt het erop dat iets continu probeert in te loggen op je hotmail account, wat ook het wachtwoord heeft. Aangezien de code pas verstuurd wordt nadat het wachtwoord is geverifieerd.
    Denk aan tabbladen op je telefoon, smartwatch enz.
    Je geeft aan dat je al je wachtwoord hebt veranderd, dus het moet echt iets zijn van jezelf zo te lezen.
  5. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Even je inlogactiviteit in je account checken:>>LINK<<
Terug naar de lijst