Chatgpt /AI welke? 

Onderwerp van Fri1974

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Fri1974
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Fri1974
    Ik gebruik nu de gratis versie van Chatgpt, maar dat kan per dag beperkt. Ik ben aan het afstuderen en chatgpt helpt mij heel erg met het controleren van mijn teksten. Ik plaats mijn tekst en de beoordelingscriteria en vraag chat te kijken of het voldoet, dubbelingen eruit te halen etc. Omdat ik het nu intensiever gebruik, zou ik een abonnement overwegen voor tijdelijk. Tot augustus ofzo.

Gebruijen jullie iets dergelijks? Wat gebruik je? Wat kost het? Kan het per maand? Zonder creditcard?

Dank alvast voor de tips.
  2. Sheeba
    Older not Wiser

Toon alleen de berichten van Sheeba
    Ik gebruik niet iets dergelijks, hoop dat je reacties krijgt van gebruikers met goede tips Smile
  3. Yaris
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Yaris
    Op werk kunnen we gebruikmaken van Copilot. Zelf nog niet gebruikt, maar collega laatst wel voor wervende vacaturetekst. Geen idee wat de kosten zijn.
  4. Kilroco
    Going home

Toon alleen de berichten van Kilroco
    Ongeacht of je Chatgpt of Copilot gebruikt, gebruik niet de gratisversie wanneer je er serieuze dingen mee wil doen. Ik gebruik Copilot ook heel veel, maar mag dat op mijn werklicentie. Misschien ook voor jou realiseerbaar? Bij 365 mag je vaak 5 devices gebruiken.
  5. Fri1974
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Sheeba
    Ik gebruik niet iets dergelijks, hoop dat je reacties krijgt van gebruikers met goede tips Smile

Dank je!
  6. Fri1974
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Yaris
    Op werk kunnen we gebruikmaken van Copilot. Zelf nog niet gebruikt, maar collega laatst wel voor wervende vacaturetekst. Geen idee wat de kosten zijn.

Ik kan me voorstellen dat het daar handig voor is ook. Al lees ik soms dingen van mensen in een bepaalde stijl..zo schreven ze eerder nooit. Dat komt ook niet over dan.
  7. Fri1974
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Kilroco
    Ongeacht of je Chatgpt of Copilot gebruikt, gebruik niet de gratisversie wanneer je er serieuze dingen mee wil doen. Ik gebruik Copilot ook heel veel, maar mag dat op mijn werklicentie. Misschien ook voor jou realiseerbaar? Bij 365 mag je vaak 5 devices gebruiken.

Goede tip die het navragen waard is! Vooralsnog gebruik ik het om mijn zelfgeschreven tekst te checken op dubbelingen en soms is het te lang en vraag ik een samenvatting van mijn eigen tekst en check het dan ook. Vervolgens schrijf ik het weer in mijn eigen woorden terug. Wanneer ik wetenschappelijke dingen wil weten, zoekbik in bestaande literatuur. Ik hoorde pas nog van een eindwerkstuk waar een niet bestaand boek was opgenomen. Hat chatgpt bedacht. Beetje stom...
Terug naar de lijst