Sim only KPN-netwerk
Onderwerp van Yaris
BEHEERD DOOR:

Terug naar de lijst
-
quote:
Dit schreef Yaris
Ik heb nu sim only van Simpel en dat zit op het netwerk van Odido. In de winkels hier is nauwelijks bereik en tijdens een dorpsfeest helemaal niet.
Ik overweeg nu over te stappen naar een provider op KPN-netwerk. KPN zelf is vrij prijzig.
Bij welke provider zitten jullie en hoe tevreden ben je over klantenservice?
Ik heb ook Simpel maar altijd een goed bereik.
-
Bedankt voor de reacties!
Huidige (4 jaar oude) toestel is 4g, maar ga eens kijken wat de werktelefoon die hier al halfjaar werkeloos ligt, heeft.
Lees verschillende reviews over Vodafone, maar voor die paar euro per maand (50plus) durf ik het misschien wel te proberen. Of kan je met een jaarcontract helemaal niet elders terecht, ondanks dat je resterende maanden netjes doorbetaalt? 🙈
Ben gaat het niet worden, want is ook Odido.
Iemand ervaring met Lebara?
-
Youfone (gebruikt het netwerk van KPN). 2-jarig contract. Eerste 6 maanden 3,75 p/m, daarna 7,50. 200 bel/sms. 10gb data - maak ik normaal nooit op, alhoewel van Nederland naar Spanje rijden met Google Maps en Radio 10 aan, het wel hard gaat
-
Vodafone..
Nooit problemen (klopklop)
-
Van welke provider heb je tv en internet?
-
Ik heb zelf al jaren Vodafone en mag al jaren deze verlengen. Dit doe ik niet, want wat ze nu aanbieden is duurder dan ik nu heb. Ik blijf daardoor de oude prijs betalen.
-
Overweeg Simyo eens. Is een dochter van KPN en gerbuiken dat netwerk ook.
Ik heb nu Vodafone (combi met Ziggo) en daar heb ik minder bereik mee dan met Simyo.
-
ArnoM
Ik ben ik, niet jij
quote:
Dit schreef Yaris
Bedankt voor de reacties!
Huidige (4 jaar oude) toestel is 4g, maar ga eens kijken wat de werktelefoon die hier al halfjaar werkeloos ligt, heeft.
Lees verschillende reviews over Vodafone, maar voor die paar euro per maand (50plus) durf ik het misschien wel te proberen. Of kan je met een jaarcontract helemaal niet elders terecht, ondanks dat je resterende maanden netjes doorbetaalt? 🙈
Ben gaat het niet worden, want is ook Odido.
Iemand ervaring met Lebara?
Als je een abo niet gebruikt, maar wel doorbetaald is er niets aan de hand. Enig probleem is dat je je nummer niet om kan laten zetten naar je nieuwe provider tot de abo is afgelopen.
Hier al jaren Hollands Nieuwe. Geen problemen qua bereikbaarheid. 5g en vanwege mijn ziggo abo, dubbele data.
-
quote:
Dit schreef Sanni66
Ik heb ook Simpel maar altijd een goed bereik.
Ik ook, nooit problemen eigenlijk
-
Bea
Woke 😁 🌍🌱🇵🇸🐝
quote:
Dit schreef Mariska2
Ik ook, nooit problemen eigenlijk
Hier hetzelfde. Al jaren Simpel en nooit problemen
-
Ik ben jarenlang bij Simpel geweest voor 10 euro per maand. Dat beviel goed.
Maar toen kwam 50+ voorbij met een goede actie en ik ben vorig jaar augustus overgestapt.
Ik betaal nu 2,50 per maand voor 7.500 MB.
Ik heb een contract voor 2 jaar.
Het overstappen was een fluitje van een cent en ik ben supertevreden.
Terug naar de lijst