Weet ik helaas niet. Bewust voor handbediening gekozen omdat ik geen elektrapunten heb op die plekken.
Ik kan me voorstellen dat het zwaar wordt. Moet binnenkort nog naar Hubo voor de details. Als je wil, kan ik informeren naar elektrische bediening.
Ik heb nu een half jaar een rolluik op zonne-energie. Er zit een heel klein solarpaneel op het rolluik. De afstandsbediening ligt binnen en ik hoef dus ook niet naar buiten.
Ik was bang dat hij niet zou werken bij weinig zon. Hij doet het prima, ook in de winter.
Zonnescherm op zonne-energie
Het grootste voordeel van een zonnescherm op zonne-energie is de eenvoudige montage. Je hoeft namelijk niet naar binnen te boren. Aan de bovenkant van het zonnescherm op zonne-energie wordt een zonnepaneel geplaatst. Dankzij het zonnepaneel laadt de accu op. De Zonweringfabriek levert een volle accu. Met een volle accu kan het solar zonnescherm tot wel 50x in en uit bewegen.
Zit die knop dan in de buurt van het raam? Die knop heeft dan wel stroom nodig, toch?
Ik heb ff gegoogled maar prijs valt mee!
En voorlopig woon je er nog lijkt me🙃
En nee de knop heeft geen stroom nodig
Bij ons zit hij..op de wand /zijkant koelkast
Ik heb ff gegoogled maar prijs valt mee!
En voorlopig woon je er nog lijkt me🙃
En nee de knop heeft geen stroom nodig
Bij ons zit hij..op de wand /zijkant koelkast
Hangt van verschillende dingen af hoe lang ik hier nog woon In principe wil ik hier geen 10 jaar meer wonen.
Zie dat er een Kluswijs in Apeldoorn zit. Kan eens informeren.
Ik heb nu een half jaar een rolluik op zonne-energie. Er zit een heel klein solarpaneel op het rolluik. De afstandsbediening ligt binnen en ik hoef dus ook niet naar buiten.
Ik was bang dat hij niet zou werken bij weinig zon. Hij doet het prima, ook in de winter.
Zonnescherm op zonne-energie
Het grootste voordeel van een zonnescherm op zonne-energie is de eenvoudige montage. Je hoeft namelijk niet naar binnen te boren. Aan de bovenkant van het zonnescherm op zonne-energie wordt een zonnepaneel geplaatst. Dankzij het zonnepaneel laadt de accu op. De Zonweringfabriek levert een volle accu. Met een volle accu kan het solar zonnescherm tot wel 50x in en uit bewegen.
Bedankt voor het delen. Ik zou ook bang zijn dat het niet werkt. Met handmatige bediening heb ik gevoelsmatig iets meer controle
@Sheeba , een knikarmscherm met solar gaat het niet worden Die prijs ligt ruim 2000 euro hoger dan handbediend
De eigenaar van de zaak (lokaal) vertelde dat screens een veel lichtere motor hebben en daardoor stuk goedkoper.
Uitvalscherm op solar is ook wel iets duurder, maar het overwegen waard.