Zonneschermen

Zonneschermen 

Onderwerp van Yaris

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef Yaris

Weet ik helaas niet. Bewust voor handbediening gekozen omdat ik geen elektrapunten heb op die plekken.

Ik kan me voorstellen dat het zwaar wordt. Moet binnenkort nog naar Hubo voor de details. Als je wil, kan ik informeren naar elektrische bediening.

Ik heb nu een half jaar een rolluik op zonne-energie. Er zit een heel klein solarpaneel op het rolluik. De afstandsbediening ligt binnen en ik hoef dus ook niet naar buiten.
    Ik was bang dat hij niet zou werken bij weinig zon. Hij doet het prima, ook in de winter.

Zonnescherm op zonne-energie
    Het grootste voordeel van een zonnescherm op zonne-energie is de eenvoudige montage. Je hoeft namelijk niet naar binnen te boren. Aan de bovenkant van het zonnescherm op zonne-energie wordt een zonnepaneel geplaatst. Dankzij het zonnepaneel laadt de accu op. De Zonweringfabriek levert een volle accu. Met een volle accu kan het solar zonnescherm tot wel 50x in en uit bewegen.

2. Sheeba
    😎 Just be You 😎

Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Yaris

Handig, maar heb die optie niet gezien en denk dat het een stuk prijziger zal zijn. Het is en blijft een huurwoning, dus wil er niet té veel geld aan uitgeven Smile

Zit die knop dan in de buurt van het raam? Die knop heeft dan wel stroom nodig, toch?

Ik heb ff gegoogled maar prijs valt mee!
    En voorlopig woon je er nog lijkt me🙃
    En nee de knop heeft geen stroom nodig
    Bij ons zit hij..op de wand /zijkant koelkast

3. Yaris
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Yaris

quote:
    Dit schreef Sheeba

Ik heb ff gegoogled maar prijs valt mee!
    En voorlopig woon je er nog lijkt me🙃
    En nee de knop heeft geen stroom nodig
    Bij ons zit hij..op de wand /zijkant koelkast

Hangt van verschillende dingen af hoe lang ik hier nog woon Smile In principe wil ik hier geen 10 jaar meer wonen.

Zie dat er een Kluswijs in Apeldoorn zit. Kan eens informeren.
  4. Yaris
    Abonnee

quote:
    Dit schreef jeannetted

Ik heb nu een half jaar een rolluik op zonne-energie. Er zit een heel klein solarpaneel op het rolluik. De afstandsbediening ligt binnen en ik hoef dus ook niet naar buiten.
    Ik was bang dat hij niet zou werken bij weinig zon. Hij doet het prima, ook in de winter.

Zonnescherm op zonne-energie
    Het grootste voordeel van een zonnescherm op zonne-energie is de eenvoudige montage. Je hoeft namelijk niet naar binnen te boren. Aan de bovenkant van het zonnescherm op zonne-energie wordt een zonnepaneel geplaatst. Dankzij het zonnepaneel laadt de accu op. De Zonweringfabriek levert een volle accu. Met een volle accu kan het solar zonnescherm tot wel 50x in en uit bewegen.

Bedankt voor het delen. Ik zou ook bang zijn dat het niet werkt. Met handmatige bediening heb ik gevoelsmatig iets meer controle Smile

Ik ga eens op hun site kijken.
  5. Sheeba
    😎 Just be You 😎

quote:
    Dit schreef Yaris

Hangt van verschillende dingen af hoe lang ik hier nog woon Smile In principe wil ik hier geen 10 jaar meer wonen.

Zie dat er een Kluswijs in Apeldoorn zit. Kan eens informeren.

Yaris..
    Ik hoop je niet aan het twijfelen te brengen
    Op zich als je armen en handen het goed kunnen is je keuze prima!

Smile
  6. Yaris
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Yaris

Bedankt voor het delen. Ik zou ook bang zijn dat het niet werkt. Met handmatige bediening heb ik gevoelsmatig iets meer controle Smile

Ik ga eens op hun site kijken.

Meteen ff gecheckt. Helaas is minimale breedte bij hum 4 meter. Ik heb 3 meter nodig.
  7. Yaris
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Sheeba

Yaris..
    Ik hoop je niet aan het twijfelen te brengen
    Op zich als je armen en handen het goed kunnen is je keuze prima!

Smile

Smile

Ik wist niet van het bestaan van solar zonwering, dus sowieso goed om even te onderzoeken. Wil nog bjj één winkel wat info opvragen en dan knoop doorhakken. Anders heb ik gezien levertijd in de zomer nog geen nieuwe zonwering Smile
  8. Sheeba
    😎 Just be You 😎

quote:
    Dit schreef Yaris

Smile

Ik wist niet van het bestaan van solar zonwering, dus sowieso goed om even te onderzoeken. Wil nog bjj één winkel wat info opvragen en dan knoop doorhakken. Anders heb ik gezien levertijd in de zomer nog geen nieuwe zonwering Smile

Goed plan! En idd de levertijdSmile
  9. Yaris
    Abonnee

@Sheeba , een knikarmscherm met solar gaat het niet worden Smile Die prijs ligt ruim 2000 euro hoger dan handbediend Smile
    De eigenaar van de zaak (lokaal) vertelde dat screens een veel lichtere motor hebben en daardoor stuk goedkoper.
    Uitvalscherm op solar is ook wel iets duurder, maar het overwegen waard.

Offerte afwachten Smile
  10. Sheeba
    😎 Just be You 😎

Kijk weer iets wijzer geworden.Smile

Idd offerte afwachten.
Terug naar de lijst