Dit weekend ga ik m vullen. Ik heb van worteldoek een inliner genaaid.
Zaadjes zijn voorgezaaid.
-
-
-
Prachtig!
En hier zijn gewoon alle tomatenzaadjes uitgekomen. Ik heb al twee potten verspeend... we hebben heel veel tomaten dit jaar😁12 apr '26 - 15:52:17 -
Wij zijn ook al wat begonnen.
12 apr '26 - 15:59:00 -
Wat mooi zeg, jummie, lekkere vooruitzichten!
12 apr '26 - 16:47:40 -
-
quote:
Dit schreef nienkevb
Prachtig!
En hier zijn gewoon alle tomatenzaadjes uitgekomen. Ik heb al twee potten verspeend... we hebben heel veel tomaten dit jaar😁
Dat had ik vorig jaar, had ik iets van 60 planten, waaide de kas om, alles stuk🙈
Ik heb het dit jaar beperkt gehouden, 14 tomatenplantjes en 5 paprika’planten.12 apr '26 - 23:23:43 -
Wat leuk, al die moestuinkriebels.
Die van mij is een weekje op zichzelf aangewezen; met pas geplante stokbonen en een irrigatiesysteem.
Ik ben benieuwd of het systeem zijn werk doet en hoe ik het ga aantreffen bij thuiskomst.4 mei '26 - 10:15:09 / 4 mei '26 - 10:42:18 -
Gaat goed.
Binnenkort rabarber met aardbeien.13 mei '26 - 07:34:04 -
-
Lekker hoor! En wat ziet het er mooi uit. Ik heb ook al flinke rabarber geoogst. De aardbeien zijn nog groene vruchtjes.
Op het moment oogst ik vooral asperges, rucola en knoflooklook. Ik hoop dit weekend mijn tomaten, courgette en flespompoen in de tuin te zetten. Ze worden echt te groot nu.13 mei '26 - 07:43:05 -
Bij mij staan de ananasaardbeien en de gewone aardbeien doorelkaar. Hebben zichzelf geherindeeld.🤣
Het wordt dus een verrassing welke aardbei in de rabarber gaat.13 mei '26 - 08:00:08