Gereedschap van chocola 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

Toon alleen de berichten van twelve
    Inmiddels liggen in de winkels alweer de pepernoten en andere sinterklaas lekkernijen.

Nu ben ik specifiek op zoek naar gereedschap van chocola, bij voorkeur een steeksleutel van chocola. Heeft iemand die al ergens gesignaleerd? Of andersoortig gereedschap?
    Zo ja, bij welke winkel-formule?

Op internet is voldoende te vinden, maar te duur en dan ook de verzendkosten er nog een keer bij.
    Ik ben nl zelf een cadeaupakket aan het samenstellen met o.a. Autodrop, e.d. voor iemand die met pensioen gaat, aan mijn auto gesleuteld heeft, geen hobbies heeft en ook niet drinkt.
    Zoek hiervoor passende kadootjes die met auto’s en pensioen te maken hebben.
  2. MarjanvanE
    Proost!

Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik heb ooit bij Groenrijk een 'kerstbal' gekocht wat gereedschap was, volgens mij een hamer.
    Dat is al jaren geleden.
  3. twelve
    Hey Baberiba

quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Ik heb ooit bij Groenrijk een 'kerstbal' gekocht wat gereedschap was, volgens mij een hamer.
    Dat is al jaren geleden.

Oh, dat is ook een leuk idee..alleen weet ik niet of hij een kerstboom in huis haalt, want hij is moslim.Smile
  4. MarjanvanE
    Proost!

Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Maakt toch niet uit..een 'kerstbal' hoeft niet persé in een kerstboom
  5. twelve
    Hey Baberiba

quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Maakt toch niet uit..een 'kerstbal' hoeft niet persé in een kerstboom

Smile
    Dat is ook zo. Ik ga ff bij Intratuin kijken, die waren al volop bezig met de kerstinrichting.

Maar heeft al iemand iets bij de AH, HEMA, whatever, iets van chocola gezien? Ik kan er natuurlijk zelf ook overal gaan kijken, maar de tijd ontbreekt mij. Moet deze maand nog uitwerken.

Volgende week woensdag moet mijn pakket klaar zijn.
  6. maartje
    Nietvanweegen

Toon alleen de berichten van maartje
    Silicone vormpjes 👇🏻kopen, chocolade smelten en zelf gieten 💡

>>LINK<<
Terug naar de lijst